Beantwoord

Videoland via de app blijft hangen

  • 20 October 2019
  • 9 reacties
  • 6251 keer bekeken

Wij hebben er ook heel erg last van. Videoland blijft constant vasthangen via de app. Heb alles al geprobeerd help 😭

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 October 2019, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Wij hebben er ook heel erg last van. Videoland blijft constant vasthangen via de app. Heb alles al geprobeerd help 😭

Hier hetzelfde probleem alles al gereset . Wordt er gek van . Gister 1 aflevering normaal gekeken wou de volgende aflevering kijken weer haperen . Nu vandaag gelijk weer haperen . Kijk via kpn zelf via het kastje

Hoi @Romy008 en @Irisarts . Erg vervelend dat dit gebeurt. 

We maken onderscheid tussen videoland via KPN ( dus via de itv app/tuner ) en de dienst van videoland zelf. Die hebben hun eigen app. 

Op dat laatste kan ik geen ondersteuning bieden.

Kunnen jullie uitleggen welke app je bedoelt? 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Romy008 & @Irisarts,

Hebben jullie Videoland via hun afgesloten? (app) Of hebben jullie Videoland afgesloten via MijnKPN?

Wat @Erwin_ al aangeeft is dat we er niks aan kunnen doen als jullie het via Videoland hebben afgesloten en niet via KPN.

@Erwin_ @Dennis Schreve ik heb videoland via kpn 

Heb hier vorige week al een 40 minuten voor aan de telefoon gehangen met kpn klantenservice en het probleem blijft . Apart genoeg is het smiddags het ergste

Wat vervelend dat iedereen hetzelfde probleem ervaart, ik heb Videoland apart. Niet een aangemaakt account via KPN.. betekent dit nu echt dat er niks aan te doen is?? Jeetje wat KAK! Wij maken thuis namelijk echt veel gebruik van Videoland en idd hebben wij erg veel last in de middag in de avond! Ik heb mijn Videoland account al een tijdje, ook al toen ik nog Ziggo had toen werkte die wel naar behoren 😖

Hier gaan twee dingen door elkaar lopen, vrees ik.

@Romy008 : Zo te lezen maak jij gebruik van de eigen dienst van videoland en heb je daar problemen mee. Daar kan ik je niet mee helpen. Dit staat los van KPN. Wat nog wel zou kunnen is dat je wifi/internet slecht is. Maar dan zou je ook problemen moeten hebben met andere diensten. 

@Irisarts : Zo te lezen heb jij storing met onze diensten. Als je dus een videoland serie terugkijkt, hapert het? Welke serie? Of maakt dat niet uit? Hoe zit het met gewoon tv kijken? En andere on demand series kijken? Alle info is welkom. 

Hoe is je itv tuner aangesloten? Met een lange kabel of is er gebruik gemaakt van die draadloze verbinding sets? (witte stekkers)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten. 

@Erwin_  hoi erwin ben tijdelijk niet online geweest . De tuner is met een kabel rechtstreeks aangesloten . Diverse storen . Kinder programmas als wel ook de tv series . Soms eens 1 aflevering maar wil ik dan de 2de kijken stoort hij weer. Andere dagen kan ik helemaal niet kijken erop.

Gewoon tv kijken en netflix doen het wel gewoon. Gevolg is dus dat videoland eigelijk niet echt meer gebruikt wordt terwijl er veel series zijn zowel voor ons als de kindjes die we graag kijken. Beetje jammer geld zo. Denk er dus ook over na om videoland stop te zetten als dit zo blijft

Hoi @Irisarts . Wat apart en vervelend dat dit alleen bij videoland gebeurt. Ik begrijp van jou dat het dus met een kabel is aangesloten. En je kijkt via de itv tuner?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?