Beantwoord

Videoland via KPN iTV app

  • 4 January 2019
  • 8 reacties
  • 4624 keer bekeken

Ik heb via KPN het Videoland pakket maar waarom kan ik geen Videoland via de KPN app kijken? Is er verschil tussen Videoland en Videoland unlimited?
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 January 2019, 12:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen lisett98, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je via KPN Videoland afneemt, kan je het zien op de tv-ontvanger én in de KPN iTV app. Echter, in de app is hier geen apart kopje voor. Je dient te zoeken op de serie of film die je wil zien, dan zou je de opties wel moeten krijgen!

Videoland heeft één aanbod, ik kan niks vinden over Videoland Unlimited.. Het aanbod van Videoland en KPN kunnen wel verschillen, wij krijgen niet voor alles namelijk rechten. Wanneer je via Videoland een abonnement neemt, kan je hun app en website gebruiken, maar kan je het niet zien via de KPN tv-ontvanger (behalve wanneer je een smart TV hebt met de gedownloade app).
Bedankt voor de reactie. Via de ontvanger kan ik bv gtst vooruit kijken dit lukt mij niet via kon itv. Als ik in de app zoek kan ik alleen oude afleveringen terugkijken maar niet vooruit kijken.
Reputatie 7
Badge +21
Of deze optie ook via de iTV app beschikbaar zou moeten zijn, moet ik even navragen. Ik kom erop terug!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @lisett98, ik heb inmiddels reactie (het was intern doorgezet). Volgens mijn collega's zou het wel mogelijk moeten zijn! Zij raden wel aan om op het nummer van de aflevering te zoeken (omdat er zóveel GTST afleveringen zijn 😅). Zoek je bijvoorbeeld op ‘5943’ dan kun je de afleveringen van 16 januari vinden zoals hieronder:


Wil je laten weten of je dit naar voren krijgt? 🙂
Helaas krijg ik dan geen zoekresultaten.
Reputatie 7
Badge +21
Ben je op dat moment verbonden met je thuisnetwerk (WiFi) of 3G/4G netwerk? Zou je daarnaast jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kunnen we aan de hand daarvan nog even verder voor je kijken!
Goedemiddag,

Het is gelukt.

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Lisett98, fijn om te lezen dat het alsnog gelukt is! 🙂 Veel plezier ermee!

Reageer