Beantwoord

Videoland werkt niet

  • 17 May 2019
  • 5 reacties
  • 1270 keer bekeken

Wanneer ik videoland wil kijken, is de internetverbinding niet goed genoeg. Ten eerste duurt het 10 min voor een video geladen is en daarnaast lukt het nooit om een programma op videoland te kijken zonder dat de televisie om de 10 min vast hangt en het 5 min duurt voordat hij het weer doet, vanwege de internet verbinding. Dit is echt verschrikkelijk irritant.
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 May 2019, 14:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Pipvanderheijden

Wat vervelend dat je problemen ervaart met Videoland. Het is niet de bedoeling dat het steeds vastloopt, welke TV ontvanger heb je? En wat is op jou adres haalbaar qua internetsnelheid?
Is de tv ontvanger bekabeld aangesloten, of met een draadloze verbindingsset?
Ik heb KPN als tv ontvanger. Deze problemen ervaar ik alleen tijdens het kijken van videoland. Ik weet zo niet wat haalbaar is qua internetsnelheid. De tv ontvanger is (geloof ik) bekabeld aangesloten
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Pipvanderheijden, Wat lastig dat Videoland problemen geeft. Zou je jouw tv-ontvanger een reset willen geven? Hoe je dit kunt doen, lees je op deze pagina. Als dit niets oplost, hoor ik graag van je. Zou je dan ook je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Pipvanderheijden, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Is dit Videoland via de kpn ontvanger of via het smart menu van je televisie? (aangezien het alleen Videoland betreft lijkt me deze vraag opportuun)