Beantwoord

videoland werkt niet (en slechte service over de telefoon..)

  • 19 May 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Op zaterdagavond 18 mei heb ik een abonnement op Videoland via KPN genomen, ik kreeg ook een bevestigingsmail dat het binnen een kwartier geregeld zou zijn. Zondagavond nog niets te zien onder "on demand" dus maar eens de telefonische helpdesk gebeld. De eerste keer gaf ik via de keuzetoetsen aan dat ik een technische vraag had, vervolgens werd mij door een automaat verteld dat ik de oplossing van het probleem maar op internet moest opzoeken en de verbinding werd verbroken. De tweede keer maar gekozen voor "overige vragen". Toen ik al een hele tijd in de wacht stond, werd het ineens helemaal stil en na een paar minuten heb ik de verbinding verbroken, De derde keer kreeg ik een vriendelijke dame aan de lijn die voor mijn zou uitzoeken wat er aan de hand was. Weer een hele tijd stilte en toen werd de verbinding van de andere kant verbroken.
Ik heb nog steeds een Videoland en ik ben erg ontevreden.
icon

Beste antwoord door MartdM 20 May 2019, 13:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Videoland doet het sinds vanochtend, dus dat is opgelost. Jammer dat het anderhalve dag moest duren in plaats van 1 kwartier.
groeten,

Mart
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Mart, erg jammer om te lezen dat het helpdesk contact zo moeizaam is verlopen. Het kan een keer druk zijn maar hier ging van alles mis.

Het is me niet duidelijk geworden waarom de Videoland aanvraag zo lang duurde. De bestelling was dezelfde dag nog geleverd. Ik had gehoopt de oorzaak boven tafel te krijgen maar helaas. Sorry voor deze ervaring. Ik hoop dat Videoland zelf wel goed bevalt 🙂
Reputatie 3
Badge
OK,bedankt. Mijn ervaringen met jullie reacties op het forum zijn in ieder geval een stuk beter dan die met de telefonische helpdesk.....
groeten, Mart

Reageer