Vraag

Videoland wordt niet bijgewerkt, TIP: TV ontvanger opnieuw opstarten

  • 7 September 2019
  • 2 reacties
  • 349 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22
Hallo KPN,

Het valt me op dat ik regelmatig de TV ontvanger opnieuw moet opstarten om de nieuwe update van Videoland te ontvangen. (RTL Nederland) Dit ligt niet bij RTL, dit ligt nu bij jullie. Want na het opnieuw opstarten van de TV ontvanger is Videoland weer recent ge-update.

Zou jullie hier eens na willen kijken? Het is vreselijk irritant om steeds de TV ontvanger opnieuw op te starten om Videoland weer geüpdatet te krijgen. 😉👍

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19
Welke ontvanger heb je en is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox? O ik zie ineens dat jij het bent. Jij weet veel meer dan ik.
Reputatie 7
Badge +22
Welke ontvanger heb je en is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox?
De TV ontvangers zijn aangesloten met de kabel. ik had het beneden dat ie niet up to date was met Videoland, maar dat was boven ook het geval. En die is ook bekabeld aangesloten. En het betreft 2x een 4K ontvanger van de merk ZTE ZXV8001, gelukkig niet de Arris!!!