Beantwoord

Videotheek foutmelding -301

• 5 november 2012
  • 3 reacties
  • 10024 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Na een druk weekend gehad te hebben wilde ik zondag avond lekker gaan bankhangen met mijn vriendin.

Omdat er niks op tv was hadden we gekozen om een film te huren van KPN videotheek.

Dit was onze laatste avond lekker samen. Zij woont nog namelijk bij haar ouders thuis en om het weekend lekker af te sluiten hadden we gekozen voor de film “Dark Shadows”  (5 euro!).

Toen de film ongeveer op de helft was stopte het er ineens mee en kreeg ik de volgende melding:

Foutmelding -301 probeer het over een kwartier nog eens en let op de huurperiode.

Pardon!!! Ik betaal voor een film die het niet doet en dan moet ik letten op de huurperiode!!!

Moet niet gekker worden…. Rond 20:00 hadden we het probleem en tot 23:00 geprobeerd om erna gefrustreerd te gaan slapen. Bedankt KPN voor het verknallen van mijn avond.

Ik weet nu iig 1 ding zeker ik koop tegenwoordig wel de film of ik ga ze downloaden want betalen voor een service dat niet werkt vind ik NOT DONE.

1 tip huur nooit meer een film via KPN videotheek! want als de film niet werkt is het jou probleem!

icon

Beste antwoord door Joran 7 november 2012, 16:47

Beste starscreamer,

Allereerst mijn oprechte excuses. De timing van zo'n storing is natuurlijk nooit goed, maar dit is wel heel erg vervelend. De storing van dit weekend betrof een storing in de apparatuur. Ik betwijfel of het überhaupt mogelijk was om binnen 24 uur de film opnieuw te bekijken. Dat maakt deze foutmelding des te pijnlijker.

Het minste wat ik kan doen is de kosten van de film vergoeden, dat wil ik graag voor je in orde maken. Zou je in een privébericht de postcode en huisnummer van je vriendin kunnen sturen? Dan maak ik dit zo snel mogelijk in orde.

Met vriendelijke groet,

Joran

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/8056

:8 hier keek ik net ff na....

Dit is toch geen oplossing.
Je betaald voor een dienst ... KPN kan de dienst niet leveren.
Doodgewoon zeggen probeer over een kwartier nog eens.
Dat is GEEN OPLOSSING!!!
Ik betaal voor een dienst die niet werkt.

Ik heb een mogelijke oplossing:

... sorry werkt nu niet... u krijgt een tegoed voor deze film en u kan hem kijken wanneer het u uitkomt ipv LET OP DE HUURPERIODE EN PROBEER LATER NOG EENS!!!

Wat nou als je een film huurt dit probleem blijft en je huurperiode is vestreken?

Reputatie 7
Badge +27
Beste starscreamer,

Allereerst mijn oprechte excuses. De timing van zo'n storing is natuurlijk nooit goed, maar dit is wel heel erg vervelend. De storing van dit weekend betrof een storing in de apparatuur. Ik betwijfel of het überhaupt mogelijk was om binnen 24 uur de film opnieuw te bekijken. Dat maakt deze foutmelding des te pijnlijker.

Het minste wat ik kan doen is de kosten van de film vergoeden, dat wil ik graag voor je in orde maken. Zou je in een privébericht de postcode en huisnummer van je vriendin kunnen sturen? Dan maak ik dit zo snel mogelijk in orde.

Met vriendelijke groet,

Joran

Reputatie 2
Badge +2
Een storing kan inderdaad altijd gebeuren maar het was wel vervelend ;)

Super dat we het zo kunnen oplossen.:D

Ik heb een PM gestuurd. 

Reageer