Videotheek: Verschil tussen TV en online

• 27 december 2012
  • 5 reacties
  • 9124 keer bekeken

Ik zat via itvonline.nl even in de videotheek te kijken. Ik zag daar toen een paar seizoenen van Criminal Minds staan. Vervolgens ging ik op mijn tv (via de motorola VIP1853) in de videotheek kijken en wat blijkt; criminal minds is daar niet te vinden! Hoe kan het dat er verschil zit tussen de videotheek online en de videotheek op je receiver? Moet de videotheek gesynchroniseerd worden of...?

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Hmm, hier ook een verschil in aanbod.

Itvonline 4 series, via TV 5 series...?

Benieuwd naar de reactie van KPN.

Misschien kan men gelijk aangeven wanneer de 'houdbaarheid' van de series wordt toegevoegd (te zien tot ...), kom ik weer niet voor een verrassing te staan dat series ineens van de ene op de andere dag zijn verdwenen, zoals een tijd terug (was net begonnen aan Lost)

Wanneer wordt ABC onD trouwens weer ge-update? Lijkt nu een leuk zoethoudertje te zijn geweest om klanten te houden/trekken, want na het eerste (zeer) ruime aanbod -dat dus zomaar verdween- is de content sindsdien uiterst karig te noemen!

Reputatie 7
Badge +8
als je gaat zoeken komen ze dan wel in het overzicht ? is mij ook al opgevallen dat er soms verschillen zitten, niet alleen videotheek maar ook bij gemist.

Reputatie 5
Badge +7
Beste musicmaker,

Wanneer je op itvonline.nl klikt op een van de afleveringen van Criminal Minds, zie je staan in het rood dat deze zender valt onder het Plus pakket. Heb je deze wel geactiveerd?
@pepe en@glenmorangie: Kunnen jullie ook 1, of het liefst meerdere voorbeelden doorgeven? Dan kan ik deze doorzetten naar de juiste afdeling.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

@Jeroen_

Waar staat dat dan? Want als ik op itvonline zit en dan een aflevering van Criminal minds aanklik, krijg ik de gewoon de button: Bestel voor 1,99 . 

Ik heb zelfs op de itvonline pagina geprobeerd met CTRL-F even te zoeken op het woord "plus" zoals jij aangeeft, maar dat is op die pagina niet te vinden.

Ik kan oerigens nergens vinden dat er een verschil is tussen een basis en een plus videotheek "pakket" ?? Als ik naar het overzicht van de glasvezelabonnementen ga, staat dit er niet bij.

Reputatie 7
Badge +8
tijd voor max of pauw&witteman (er staat hier nog een verkiezingsuitzending te vip1853) zijn vaak lastig te vinden, soms ontbreken episodes helemaal of staat het alleen op 1 van de boxen, pas als je gaat zoeken vind je ze, het staat altijd wel keurig online via omroep.nl uitzendinggemist, maar is kennelijk niet goed doorgegeven aan kpn.

en waarom niet gewoon standaard de laatste 3 of 10 uitzendingen (pluspakket) kunnen terug kijken, ivp dagen? wat ook weer niet voor alles geldt, zeker straks met de commericielen en dus erg verwarrend is, zeker met wekelijkse series, tijdslot aanpassingen of na vakantie periode, ontdekken dat je favoriete uitzending gemist alleen in de online mediatheken te vinden zijn. het voordeel van een settopbox is dat die al het zoekwerk uit handen neemt ipv dat het tegenwerkt via allerei kromme beperkingen. 

Reageer