Beantwoord

Vikings seizoen 6 4/5 December?

  • 4 December 2019
  • 3 reacties
  • 1064 keer bekeken

Beste KPN-medewerkers,

 

Ik heb een vraag m.b.t. het nieuwe seizoen van Vikings.

Ik heb echter gevonden dat Ziggo de Nederlandse rechten heeft geclaimd van Vikings.

Ik heb een plus pakket van KPN en daar heb ik History op staan natuurlijk. Als ik kijk op de site van History zelf kan ik echter niks vinden hoe laat de server begint op History….

 

Is het überhaupt mogelijk om de TV-primaire te kijken op History? 

 

In afwachting op uw reactie. 

 

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door PeterG 4 December 2019, 16:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Wat bedoel je met “hoe laat de server (?) begint op History”?

Vikings 6 is inderdaad v.a. 5 december exclusief te zien bij Ziggo on demand. Hopelijk komt het over een paar maanden ook beschikbaar bij andere providers. (exclusiviteit is nooit oneindig)
Want hier hebben mensen in niet kabelgebied van Ziggo maar bv Caiway, KabelNoord, CAI Harderwijk, Kabelnet Veendam en Delta ook niks aan.

Die houding van Ziggo staat me, sinds het HBO verhaal, helemaal niet aan en zal ze dus niet gaan ondersteunen door er aansluiting bij te nemen. Als zij willen dat “ik” iets niet zie, dan is dat maar jammer.

Vikings behoort zo te zien niet (meer) tot het portfolio van History voor Nederland.

Voor Nederland zijn de uitzendrechten bij Fox. (bron)

Hoi @Xyazom . Welkom op het forum.

Het tweede deel van je vraag begrijp ik niet helemaal. Ik vermoed dat @PeterG je vraag al wel helemaal beantwoord heeft maar mocht er toch nog onduidelijkheid zijn, laat je het weten?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!