Beantwoord

Vikings verdwenen

  • 31 July 2019
  • 11 reacties
  • 1006 keer bekeken

Reputatie 1
Een van mijn grootst ergernissen van het nieuwe on demand menu ( afgezien van de onoverzichtelijkheid vergelijken bij voorheen) was dat ik nergens kon vinden tot wanneer een serie te kijken is.
Zo rondom mijn vakantie in Skandinaviƫ was ik begonnen aan de serie vikings en inmiddels helemaal 'verslaafd'. De hele dag verheugde ik me op weer een aflevering (of 2) maar nu blijkt deze ineens verdwenen.
Met wat zoeken zojuist zie ik dat er ook over gesproken wordt dat seizoen 5 erop zou staan, ik zag altijd maar seizoen 1 t/m 4 maar nu dus niets meer, komt dit weer beschikbaar!??
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 August 2019, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@JeeWee65

op: KPN Beleef Films, series en TV houden we je graag op de hoogte over de beste films, series en tv-programma's te zien via Interactieve TV van KPN

En, moderator Paul houdt je hier op het forum ook graag op de hoogte met: Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN onder: Uitgelicht voor de maand ....
Daar staat ook een lijstje met titels die binnenkort verdwijnen uit het pakket.

Op je vraag of de eerdere afleveringen nog beschikbaar komen, geen idee ,, misschien kan iemand anders daar meer over vertellen.
Reputatie 1
Dank voor de snelle reactie, voor nu is zo'n link wel handig maar zoals voorheen aangeven in het scherm met info over de serie is wel zo duidelijk en overzichtelijk.

Op het daar vermelde lijstje staat Vikings niet, toch is het (bij mij) verdwenen, hoe kan dat!???
Reputatie 7
Badge +30
Hoi JW, welkom! terug Het topic van Paul (en ook de Beleefwebsite, trouwens) is bedoeld om wat series en films uit te lichten. Het Pluspakket aanbod is te groot om in z'n geheel op te nemen in een topic. Dus ook het lijstje met series/films die in de komende maand verlopen is beperkt.

Wat je aangeeft is echter zeker iets dat we vaker horen sinds de nieuwe Pluspakket layout is uitgerold. Voorheen stond het er wel bij. En als je nu naar overige On Demand items kijkt, die nog de oude layout gebruiken, dan zie je dat daar wel een einddatum staat. Het goede nieuws is dat dit ook gaat terugkomen in de nieuwe layout die het Pluspakket gebruikt. Wanneer precies durf ik niet te zeggen, maar het zal geen hele lange tijd meer duren.

Dat allemaal gezegd hebbende, ik denk dat je nog een keer moet gaan kijken. Want als ik hier het Pluspakket erbij pak zie ik Vikings nog wĆ©l aanwezig, en inderdaad inclusief seizoen 5 🙂
Reputatie 7
Badge +11
Ik vond dit topic nog, https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/serie-vikings-speelt-niet-466142
Reputatie 7
Badge +30
Goeie toevoeging, Tycha. In dat topic, van zes maanden geleden, geeft collega Alex aan dat Vikings niet in SD beschikbaar was. Waardoor deze alleen te bekijken was als je de ontvanger op HD ingesteld had staan. Dat is inmiddels opgelost. Ik heb het hier ook nog even gecontroleerd en VIkings iook zichtbaar als ik de instelling aanpas naar SD. Dus je zou hem gewoon moeten kunnen zien, @JeeWee65, of je ontvanger nu op SD of HD staat.
Reputatie 1
Hoi JW, welkom! terug Het topic van Paul (en ook de Beleefwebsite, trouwens) is bedoeld om wat series en films uit te lichten. Het Pluspakket aanbod is te groot om in z'n geheel op te nemen in een topic. Dus ook het lijstje met series/films die in de komende maand verlopen is beperkt.

Wat je aangeeft is echter zeker iets dat we vaker horen sinds de nieuwe Pluspakket layout is uitgerold. Voorheen stond het er wel bij. En als je nu naar overige On Demand items kijkt, die nog de oude layout gebruiken, dan zie je dat daar wel een einddatum staat. Het goede nieuws is dat dit ook gaat terugkomen in de nieuwe layout die het Pluspakket gebruikt. Wanneer precies durf ik niet te zeggen, maar het zal geen hele lange tijd meer duren.

Dat allemaal gezegd hebbende, ik denk dat je nog een keer moet gaan kijken. Want als ik hier het Pluspakket erbij pak zie ik Vikings nog wƩl aanwezig, en inderdaad inclusief seizoen 5 :)


Helaas, op mijn TV ontvanger is het niet te vinden. Niet bij series en ook niet via zoeken.
Ik zie wel dat er meer series verdwenen zijn en nieuwe bij gekomen maar Vikings is echt weg.

Goed te lezen dat de einddatum weer vermeld gaat worden, hopelijk duurt dat voor Vikings, zeker seizoen 5, nog even.
JeeWee65: Helaas, op mijn TV ontvanger is het niet te vinden. Niet bij series en ook niet via zoeken.
Ik zie wel dat er meer series verdwenen zijn en nieuwe bij gekomen maar Vikings is echt weg.

Hmm, Vikings staat er toch echt, alle 5 de seizoenen.
Onder Pluspakket on demand, Series > alle series . Aan het eind van het rijtje.

Pluspakket on demand is voor iedereen gelijk. Zo zou het moeten zijn i.i.g.

P.S. eerder op de dag waren hier helemaal geen series zichtbaar daar....
Reputatie 1
Ah inderdaad, gevonden, gelukkig dank jewel.
Het stond altijd bij populaire series nu niet meer. Nooit zover naar beneden gekeken (dat bedoel ik met onoverzichtelijk/niet intuitief het bovenste deel van het scherm is te groot, je ziet nergens dat je verder naar beneden kunt) omdat ik kinderseries te zien kreeg bij naar beneden klikken.

En dan nog blijft de vraag, hoe kan het dat ik het met zoeken niet kon/kan vinden??
Reputatie 7
Badge +30
Fin dat je het gevonden hebt, JeeWee! Wat betreft zoeken: daarbij wordt gezocht in de titels van de afleveringen, niet naar de naam van de serie in z'n geheel. Vandaar dat je met 'Vikings' niets zult vinden, maar als je zoekt op 'Northmen' krijg je netjes aflevering 1.02 te zien.

Verder, dank voor je feedback over de layout. We tweaken regelmatig, dus wellicht dat dit in de toekomst nog wat anders/beter wordt 🙂
Reputatie 1
Dank voor de toelichting.

Wat mij betreft erg onlogisch dat je de titel voor een aflevering moet weten om een serie te kunnen vinden met zoeken, als ik de serie Vikings zoek dan zoek ik op Vikings lijkt me logisch.
Kan het zijn dat ik het eerder wel op die manier heb kunnen vinden?

Anyway ik heb weer kunnen kijken, succes met tweaken (en denk daarbij svp vanuit de gebruiker niet vanuit de programmeur)
Reputatie 7
Badge +30
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of het eerder wel werkte om op serietitel zoeken. Ik geef het in ieder geval door als verbetersuggestie 🙂