Beantwoord

VIP Arris 2952 en nieuwe ontvanger blijven hangen boven

• 9 september 2016
  • 66 reacties
  • 853 keer bekeken

Toon eerste bericht

66 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beneden gaat dat wel prima! Ik begrijp hier helemaal niks meer van!:(
Reputatie 6
Badge +13
Was die site waar ik het op deed niet veilig dan?
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb geen idee wjb, ik begrijp heel goed dat je me wilt helpen, maar ik het heel erg beu en dat ligt niet aan jullie. Zeker niet!
Reputatie 7
Badge +18
Beneden gaat dat wel prima! Ik begrijp hier helemaal niks meer van!:(Rustig fame29, komt goed.
Reputatie 7
Badge +18
Was die site waar ik het op deed niet veilig dan?Jawel, die wel veilig. Geen zorgen! 😉
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb geen idee wjb, ik begrijp heel goed dat je me wilt helpen, maar ik het heel erg beu en dat ligt niet aan jullie. Zeker niet!En als jij ook maar weet dat het niet aan jou ligt. We proberen je zo goed mogelijk te helpen. Lukt het allemaal niet, dan kan het zomaar zijn dat KPN reageert. En dan eventueel kosteloos een monteur laat komen. :8
Reputatie 7
Was die site waar ik het op deed niet veilig dan?Tuurlijk wel, ik ben alleen op zoek naar een betrouwbare meting. Jouw download snelheid zou namelijk nooit lager mogen zijn dan jouw upload snelheid.
Vandaar dat ik graag zou zien dat je meet met een goede server en dat is die van KPN in Amsterdam en dat je dat twee keer doet. 1 keer boven via die adapters en 1 keer beneden via een netwerkkabel rechtstreeks op de Experia Box. Met die twee metingen zouden we moeten kunnen vaststellen of die adapters de oorzaak zijn of niet.
Reputatie 6
Badge +13
Ik wil niet boos overkomen wjb, maar ik denk niet dat uw optie iets uithaalt. Beneden is de snelheid prima, gaat veel sneller dan boven.
Reputatie 7
Badge +18
Ik wil niet boos overkomen wjb, maar ik denk niet dat uw optie iets uithaalt. Beneden is de snelheid prima, gaat veel sneller dan boven.Dan denk ik dat het toch met die DVS650 te maken heeft. en wjb begrijpt dat je niet boos overkomt. Niet iedereen hoeft alles te weten hoe het werkt allemaal bij KPN. En dat maakt ook niks uit. Daarom zijn wij ervoor om te helpen. Komt goed Fame29, we blijven kijken wat we voor je kunnen betekenen. :8
Reputatie 6
Badge +13
Ik ga morgen eerst eens naar een andere tv kijken. Dank voor jullie hulp allemaal en welterusten!
Reputatie 7
Badge +18
Ik ga morgen eerst eens naar een andere tv kijken. Dank voor jullie hulp allemaal en welterusten!Graag gedaan, en welterusten. Slaap lekker! 🙂
Reputatie 7
Ik ga morgen eerst eens naar een andere tv kijken. Dank voor jullie hulp allemaal en welterusten!Een andere TV gaat je niets helpen. Ik heb het eerder gezegd, maar dat die TV ontvanger niet wil starten wordt echt niet veroorzaakt door die TV. Als je de hdmi kabel tussen ontvanger en TV loskoppelt en vervolgens die TV ontvanger start, dan zal hij vast en zeker ook op 8- blijven staan.
Reputatie 6
Badge +13
Ik denk dat het aan het feit ligt dat ik de ontvanger boven heb teruggezet naar fabrieksinstellingen, daarna is dat probleem begonnen. Wissel ze morgen weer om, kijken of dat helpt.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb de ontvangers omgewisseld en nu werkt alles wel! Ongelooflijk!:D:cool::)
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb de ontvangers omgewisseld en nu werkt alles wel! Ongelooflijk!:D:cool::)jij hebt gewoon mysterieuze tv-ontvangers! 😛 Hans Klok bij jou in de buurt geweest? 😛 😳
Reputatie 6
Badge +13
Nee hoor!:P:D:):$Grapjas!:P

Reageer