Beantwoord

VIP1903 niet live kunnen pauzeren

• 12 maart 2013
  • 4 reacties
  • 7746 keer bekeken

Ik heb een Motorola VIP1903 en nou werd ik onlangs door KPN gebeld en die vroeg mij hoe tevreden ik was over mijn Interactieve TV. Nu heb ik deze al jaren en ben er best tevreden over. de dame die mij belde vroeg mij of ik wel eens van de pauzeknop gebruik maak? Kan ik dat dan??? schijnbaar wel, want dat kan bij interactieve TV zei ze. Nou niet bij mij dus. Mijn VIP1903 ondersteund dat niet!

Jammer. dit leek me nu echt een optie voor mij!

Nu heeft mijn ontvanger wel meer problemen. Regelmatig springt hij zomaar terug naar een ander kanaal. (vaak het kanaal wat ik daarvoor bekeek) En als ik dan terug wil zappen, dan wil dat niet. Of het gebeurt een aantal keer achter elkaar! Erg frusterend als je een interessant programma aan het bekijken  bent!

Heeft iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Jeroen_ 21 maart 2013, 08:54

Beste Mart,

Zoals aangegeven in het privébericht, heb je de nieuwe ontvanger binnen gekregen en is alles werkend. Ik ga er ook vanuit dat het naar tevredenheid is opgelost, veel kijkplezier gewenst! :D

Groeten,

Jeroen

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste Mart41,

Ik denk dat ik de oplossing voor je heb! :D

Heb je voor mij in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer? Dan ga ik voor je kijken naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 5
Badge +7
Beste Mart,

Zoals aangegeven in het privébericht, heb je de nieuwe ontvanger binnen gekregen en is alles werkend. Ik ga er ook vanuit dat het naar tevredenheid is opgelost, veel kijkplezier gewenst! :D

Groeten,

Jeroen

Ik heb een Motorola VIP1903 en nu blijkt dat de pauze knop niet werk in samenwerking met de afstandsbediening? Kan dit opgelost worden op de een of andere manier? We zijn al jaren erg tevreden over de service en producten die jullie leveren hier. Nu is het alleen wel zo dat ik afgelopen weekend een nieuw kastje heb gehad (weer een nieuwe Motorola VIP1903 dit omdat de andere van 4 jaar oud kuren begon te krijgen) Dus ik hoop dat deze op de een of andere manier omgeruild kan worden voor een ontvanger die wel de tv live kan pauzeren?

Dit leek me nu echt een optie voor ons namelijk.

Is hier een oplossing voor?

Ja ik heb ook een paar weken geleden zo''n nieuw Motorola-kastje gekregen, omdat de oude problemen gaf. Deze heeft onder andere de kuur dat de pauzeknop niet meer werkt, wat inderdaad irritant is. Probeer zelf een oplossing te zoeken, maar dat staat er niet bij hierboven? 

Reageer