Beantwoord

Vip2952 omruilen

Adv andere vragen en antwoorden op dit forum ( en dus alle kabels, resets, storingen gepoogd) de vraag om direct een Artis vip2952 om te ruilen. Hoe gaat dit het snelst.

Vriendelijke groet RebS
icon

Beste antwoord door Burhan 24 juni 2018, 12:49

Hoi RebS,

Welkom op het KPN forum. Ik help je graag verder. Ik ben als eerste benieuwd welke problemen je precies ervaart. Ik hoop dit probleem dan samen met je op te lossen. Je ontvanger omruilen gaat het snelste via mij of mijn collega's, maar dan moet daar wel een aanleiding voor zijn. Door het probleem hier met me te bespreken, kan de eindconclusie zijn dat we je ontvanger moeten omruilen.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi RebS,

Welkom op het KPN forum. Ik help je graag verder. Ik ben als eerste benieuwd welke problemen je precies ervaart. Ik hoop dit probleem dan samen met je op te lossen. Je ontvanger omruilen gaat het snelste via mij of mijn collega's, maar dan moet daar wel een aanleiding voor zijn. Door het probleem hier met me te bespreken, kan de eindconclusie zijn dat we je ontvanger moeten omruilen.

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +13
Heb je draadloze verbindingssets?
Die kunnen het probleem van de storing zijn.
Kijk een met een vaste kabel hoe het dan is.
Mijn voorkeur is zo wie vaste kabels.
dag Burhan
we hebben 2 ontvangers. opeens was het geluid bij ontvanger beneden weg bij 1. hierop gereset, geüpdatet, stekkers eruit. Dit hielp soms maar uiteindelijk viel behalve geluid het beeld ook stil en was er geen informatie bij de zenders. hierop benden ontvanger omgewisseld met boven. Hierdoor boven zelfde problemen maar beneden werkt alles weer. vandaar verzoek tot omruilen
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag RebS, Heb je bij het testen van de tv-ontvanger de HDMI kabel mee verhuisd? Het kan namelijk zijn dat de storing zit in de HDMI kabel. Als je nog een extra HDMI kabel hebt liggen, dan kun je die even testen om te zien of dat helpt.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi RebS, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer