Beantwoord

Voedingskabel tv-ontvanger kapot

  • 1 March 2021
  • 11 reacties
  • 783 keer bekeken

Hoi, 

Mijn voedingskabel is kapot. Hoe kan ik dit het beste oplossen? En hoe kan ik een nieuwe bestellen? Ik voeg een foto toe van het kastje.

 

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 3 March 2021, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Willemijnx, welkom op het forum! Zonder voeding is het lastig tv kijken natuurlijk. Ik kan je een nieuwe stroomadapter opsturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? :)

Beste Paul, bedankt voor je reactie. Ik heb mijn gegevens aangepast!

Reputatie 7
Badge +25

Beste Paul, bedankt voor je reactie. Ik heb mijn gegevens aangepast!

Top! Ik heb een nieuwe voedingskabel verstuurd. Er is een sms met de details gestuurd naar het bij ons bekende 06-nummer. Ik ga ervan uit dat het helemaal goed komt.

Beste Paul, 

Bedankt voor de kabel! Nu doet de tv het weer! We hebben nu 2 tv’s maar komen een langwerpige witte afstandsbediening te kort. Zijn deze na te bestellen? En zijn hier kosten aan verbonden?

groetjes Willemijn

Reputatie 7
Badge +25

Hey @Willemijnx. Mooi dat ‘ie weer werkt. Hier kun je 'm gratis bestellen: Bestel eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool, door in te loggen met je KPN ID. :)

Hii Paul, 

Als ik het wil bestellen krijg ik elke keer een foutmelding.. dat er een fout is opgetreden. Moet ik even met KPN bellen? Of wat is het handigste?

groetjes Willemijn 

Reputatie 7
Badge +25

Hii Paul, 

Als ik het wil bestellen krijg ik elke keer een foutmelding.. dat er een fout is opgetreden. Moet ik even met KPN bellen? Of wat is het handigste?

groetjes Willemijn 

Sorry voor de late reactie @Willemijnx. Is het inmiddels geregeld, of nog niet? Want dan stuur ik je een op.

Hi Paul, maakt niks uit! Nee het is nog niet geregeld.. Krijg nog steeds een foutmelding,zou je er alsjeblieft een willen opsturen?

Reputatie 7
Badge +25

Hi Paul, maakt niks uit! Nee het is nog niet geregeld.. Krijg nog steeds een foutmelding,zou je er alsjeblieft een willen opsturen?

Onderweg! Je ontvangt 'm waarschijnlijk morgen wel. Kan door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven o.i.d.

Kan zijn dat de nieuwe AB er net wat anders uitziet. Je zult 'm sowieso opnieuw moeten koppelen met de tv.

Badge

Hallo kpn

 

mijn puppie heeft zojuist de voedingskabel van de experia v 10 doorgebeten! Hoe kan ik zo snel mogelijk aan een nieuwe stroomkabel komen? Met hoopvolle groetjes Petra

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Pieta50 

In jouw eigen topic heeft een KPN moderator al gereageerd. Er is een nieuwe adapter onderweg.