Beantwoord

Volume regeling Sonos soundbar via tv afstandbediening.

• 30 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 3455 keer bekeken

Mijn vader (85) heeft onlangs een Sonos soundbar gekocht voor zijn Samsung tv.
Deze is ia een optisch kabel aangesloten op zijn tv..
Nu krijgt hij wel geluid uit de soundbar maar kan het op de een of ándere manier niet regelen met de tv-afstandbediening.
Ook de netwerkkabel is niet aangesloten daar hij maar 1 netwerkkabel heeft in de huiskamer die op de decoder aangesloten is.
Mag ik op die kabel een splitter zetten?
Hij heeft KPN Glasvezel.
icon

Beste antwoord door Erwin_ 2 november 2017, 11:42

Dag snookie. Welkom op het forum.

Ik ben eens even voor jou ( en je vader ) aan het speuren geweest. In eerste instantie lijkt het een tikkeltje problematisch. Maar in beide topics die ik gevonden heb wordt een oplossing aangedragen.

topic 1 ( sonos forum )

topic 2 ( KPN forum )

Het is even puzzelen, als ik het zo lees maar volgens mij is het dus geen onmogelijke missie. Officiele ondersteuning van onze kant is er niet maar ik hoop wel dat het hiermee gaat lukken!

Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag snookie. Welkom op het forum.

Ik ben eens even voor jou ( en je vader ) aan het speuren geweest. In eerste instantie lijkt het een tikkeltje problematisch. Maar in beide topics die ik gevonden heb wordt een oplossing aangedragen.

topic 1 ( sonos forum )

topic 2 ( KPN forum )

Het is even puzzelen, als ik het zo lees maar volgens mij is het dus geen onmogelijke missie. Officiele ondersteuning van onze kant is er niet maar ik hoop wel dat het hiermee gaat lukken!

Succes!

Reageer