Beantwoord

volumeregeling televisie ivm hoorapparaat

• 1 november 2018
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

ik heb gehoorapparaten categorie 5.
hoe kan ik verstaanbaar wat er gezegd wordt op t.v., zonder de apparaten in te hebben?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Henk2304 2 november 2018, 11:11

Het eenvoudigste is natuurlijk de geluidsterkte (volume) van je tv hoger instellen, maar of je buren daar op zitten te wachten?!? Je kan eventueel ook een koptelefoon (draadloos of met een lang snoer) aan je tv aansluiten. Als die koptelefoon een eigen volumeregeling heeft kun je 'm ook aansluiten op de geluidsuitgang van de KPN-ontvanger. Dat is ook handig om radio te luisteren zonder de tv aan te zetten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hmm, hoe deed je 't eerst? Dit heeft nml niet veel met de kpn apparatuur van doen. Het is doorgaans extra apparatuur wat je aan je tv aansluit en kunt ontvangen met je hoorapparaten.

Het lijkt mij dat je juist die hoorapparaten nodig hebt om het goed te horen. 🤔
Reputatie 7
Het eenvoudigste is natuurlijk de geluidsterkte (volume) van je tv hoger instellen, maar of je buren daar op zitten te wachten?!? Je kan eventueel ook een koptelefoon (draadloos of met een lang snoer) aan je tv aansluiten. Als die koptelefoon een eigen volumeregeling heeft kun je 'm ook aansluiten op de geluidsuitgang van de KPN-ontvanger. Dat is ook handig om radio te luisteren zonder de tv aan te zetten.
Reputatie 7
Vraag advies omtrent tv kijken (m.n. geluid) bij de winkel van je hoorapparaten. Die zouden hier deskundig op moeten zijn. Het goed horen zónder die apparaten lijkt me echter geen optie.

Reageer