Vraag

Voordeel voor thuisblijvers: Problemen met activeren of geen korting in beeld

  • 20 March 2021
  • 164 reacties
  • 1733 keer bekeken

Update 09-06-2021: De Voordeel voor de Thuisblijvers actie is verlengd! Tot uiterlijk 13 juni 2021 kun je een zenderpakket of dienst naar keuze gratis aanzetten

Voor een aantal van onze klanten geldt momenteel een leuk aanbod om voor drie maanden een gratis zenderpakket aan te zetten. Deze klanten worden benaderd via mail of brief. 

Via een link word je doorgeleid naar je MijnKPN omgeving, waar je vervolgens een keuze kunt maken. Verder krijg je van ons een mailtje zodra de actie ten einde loopt. Op die manier kun je zelf de keuze maken of je het pakket wel of niet, tegen betaling, wilt blijven gebruiken.  

We krijgen signalen dat dit niet bij iedereen vlekkeloos verloopt en we willen dat graag inventariseren. Als jij de mail/brief met het aanbod gehad hebt, maar vervolgens geen actiekorting ziet in de MijnKPN omgeving, wil je dan je forumprofiel aanvullen en vervolgens een korte reactie in dit topic geven? 

Let op: Deze actie liep van 1 tot en met 31 maart 2021.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

164 reacties

Hoi, bij het gebruik willen maken van mijn thuisvoordeel, krijg ik op `mijnkpn` de melding dat ik niet gekoppeld kan worden. Bij aanmelding met mijn internet geeft het een fout melding. Ik zie zowel mijn huidige pakket niet als het pakket dat ik graag voor 3 mnd zou willen uitproberen. Wat kan ik doen?


Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

Ik kreeg van KPN een folder met de aanbieding om drie maanden gratis een zenderpakket  te proberen. Ik heb gelijk van dit aanbod gebruik gemaakt. Dit was dinsdag 16 maart 2021. Het is nu twee dagen later. Ik krijg de zenders niet geactiveerd op mijn televisie. Volgens informatie zou het direct geregeld zijn.

admin: samengevoegd met verzameltopic

Hallo

 

Ik wil graag een extra zenderpakket toevoegen, echter blijft hij aangeven wijzigingen niet mogelijk. Kan iemand helpen?

 

Mvg

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Helaas kan ik ook geen voordeel aanzetten. Bericht gehad van het voordeel maar in de app wordt het niet aangegeven en kan ik alleen de extra voordeel die ik heb omdat ik mobiel en internet/tv heb wijzigen. Hmm nogal een dooie mus dus deze actie

Probeer je het via MijnKPN of via de decoder?

Je kunt ook bellen om zenderpakket toe te (laten) voegen. Het gratis nummer is 0800-0402.

Via mijn kpn probeer ik het, maar blijft telkens aangeven 'wijziging niet mogelijk'

Beste Erwin ook ik kan geen gebruik maken van de actie. Ik heb alle stappen doorlopen maar ik kan nergens een gratis pakket kiezen in mijn kpn omgeving. Kunt u mij vertellen wat ik hieraan kan doen?

admin: comment verplaatst naar centrale topic

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen beste Jiva28 heeft u de decoder al een Reset gegeven dat wil nog wel eens helpen 😀👍

Ik heb hetzelfde probleem, als ik het Film 1 pakket wil bestellen krijg ik ook de melding: Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

meerdere keren geprobeerd, per telefoon en laptop maar geen succes. 

ik heb ook geen andere wijziging aangevraagd of openstaan.

is er een manier om dit te verwerken zonder dat ik hoef te bellen?

*Admin: topic samengevoegd met verzamel topic

Beste KPN,

ik heb hetzelfde probleem. Ik heb telefoon/internet/tv van KPN. Kreeg per post een bericht dat ik 3 maanden gratis sneller internet of Film1  kan aanzetten in mijnkpn.com/thuisvoordelen. Al twee dagen geprobeerd, maar ik kan het daar niet vinden hoe het moet. 

vr groet,

Tja, dan zal kpn erin moeten duiken.

Heb je al je gegevens ingevuld in je profiel waarmee ze je kunnen vinden in het systeem?

Badge

Waarom vind ik op mijnKPN in de app, niet het geboden voordeel ,thuisblijvers zoals ik dit in mijn brievenbus vond ?

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Badge

Goedemorgen beste Jiva28 heeft u de decoder al een Reset gegeven dat wil nog wel eens helpen 😀👍

 

Ja, dat heb ik gedaan. Nog steeds geen extra zenders. 

Ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Bij mij blijft de decoder staan op 10 minuten wachten aub.. en dit al nu al een aantal dagen.. reset gedaan, power eraf.. terug nr fabrieksinstellingen, modem gerest, maar niks helpt… je zou toch verwachten dat een mislukte  “call” na een aantal uur automatisch verwijderd wordt? Hoe kan dit opgelost worden, want ik wil toch wel ESPN kijken??

Reputatie 1
Badge

Ik wil het ziggo sport abonnement weer activeren maar er wordt al 2 dagen aangegeven "in behandeling dit kan 10 minuten duren" .

Al 2x gebeld,  maar ze blijven aangeven dat ik maar even geduld moet hebben,  omdat de aanvraag in behandeling is.  Ik heb echter weinig vertrouwen in de helpdesk, de vrouw vroeg waarom ik naar Kpn belde als ik een ziggo sport pakket wilde aanzetten.…

Ik betaal al 15€ extra om f1 te kunnen kijken,  als dit ook al niet meer lukt ga ik weer terug naar Ziggo.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi

Ik probeer het nu al een week om film1 aan te zetten en krijg steeds dezelfde melding

 

Reputatie 7
Badge +17

Goedemorgen allemaal! Zoals jullie zien hebben we jullie berichten hier verzameld omdat het over een en hetzelfde probleem gaat. Dit pakken we graag centraal op. Jullie hebben een aanbod gehad voor een gratis zenderpakket maar activeren lukt helaas niet of de korting ontbreekt. 

@Gouw@Jiva28@Asimov@Kees2021 Ik heb jullie gegevens doorgezet naar de achterliggende afdeling. Zij gaan dit onderzoeken. Zodra we meer weten, horen jullie van ons in een reactie.

 

@Slagader@IreneDelfsma,  @Tjappo  en @Celie Kunnen jullie je gegevens nog invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 

Hoor graag van jullie! 

Hallo,

 

Gegevens zijn ingevuld!

Mvg

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Addi! Zou jij ook je gegevens in je profiel kunnen zetten en hier een berichtje achterlaten als je dat gedaan hebt? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 

Reputatie 7
Badge +17

@IreneDelfsma Dank! 

Hoi Lisa,

Benodigde gegevens zijn ingevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel! Ik heb ze doorgegeven:thumbsup:

Merkwaardig: ik krijg een briefje via de postbode over een cadeautje via thuisvoordelen.

 

Vervolgens log ik in voor een persoonlijk aanbod maar helaas niets te vinden .

KPN denkt zeker "zoek het zelf maar uit"”  Actie loopt tot 31 maart, maar ik geef het op:tired_face:

 

 

bespaar me maar die onzin.

 

J.V. Pen

Zeewolde

 

*Admin: samengevoegd met het juiste topic

 

Reputatie 7
Badge +17

@JVPen Mocht je van gedachte veranderen, dan horen we het graag. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Suzan78, ik heb je topic samengevoegd met ons verzameltopic over deze actie. Wil jij ook jouw klantgegevens invullen in jouw profiel?  Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende en graag hier een seintje zodra je het profiel ingevuld hebt.

Weet je al welk zenderpakket je graag zou willen activeren?