Vraag

Voortdurende uitval tv

  • 15 March 2019
  • 14 reacties
  • 263 keer bekeken

Ik heb een glasvezelverbinding met telefoon en tv en betaal ca 90 euro per maand. Nu zijn er de laatste maanden voortdurende korte uitvallen van de tv, beeld en geluid. Vandaag 15-3-19 was er gepland onderhoud. Sindsdien is het een volledige puinhoop. De nieuwe software is geïnstalleerd. Modem en settopbox zijn opnieuw opgestart.
Elke minuut komt nu een melding in beeld: Zender niet beschikbaar, plus de melding dat ik moet wegzappen en terugzappen (helpt niet structureel). Of alles weer opnieuw opstarten (helpt ook al niet).
Beeld en geluid stokken voortdurend.
Dit is geen 90 euro per maand waard, KPN. Kunnen jullie met spoed een oplossing regelen? Of moeten we naar een andere provider?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond wel kom op het forum cappuccino.56 Ikzelf zit ook op glasvezel maar heeft geen last van uit val van beeld en geluid. Wat raar. Misschien iets in de centrale bij u in de buurt dat stoort 🤔
Dank je Cornelis. Fijn dat jij ongestoord kunt kijken.
Ik heb begrepen dat het forum voor klanten is maar dat KPN zelf ook wel meeleest. Ik hoop daarop 🙂 en op een spoedige oplossing.
Reputatie 7
Kan je eens wat vertellen over jouw netwerk?
Gebruik je switches, wifi accesspoints, een tweede router, "draadloze" verbindingssets, etc?
Welk merk en type?
De meest simpele installatie. Geen switches, wifi accesspoints, tweede router enz. Vanmorgen weer een paar uur compleet ZONDER internet. Dat was dan wel een storing, over de beroerde tv kwaliteit gisteren niets te vinden.
Bij mij is niets veranderd, maar bij KPN blijkbaar wel ...
Reputatie 7
Dan wordt het hoog tijd dat iemand van KPN zich met dit topic gaat bemoeien.
Reputatie 7
Badge +20
€ 90,-- per maand is wel veel.
Ik heb ook glasvezel en via Compleet ook het meer zenders.
Ik heb ook het opname pakket (standaard).
Ik betaal echter € 61,50 per maand.
Zie www.kpn.com, ik heb het derde pakket van € 61,50
Dus opname pakket en 2 decoders standaard.
100 down en 10 up.
Pluspakket gratis via KPN compleet (mobiel van KPN (2))
I heb dus wel gekozen voor een lagere opload.
Alles bedraad aangesloten.

Verder sluit ik mij helemaal aan bij wjb.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Cappuccino56, welkom! Heel erg vervelend dit. Ongeacht hoeveel je betaalt, moeten de diensten gewoon werken natuurlijk. Welke Experiabox gebruik je? En welke lampjes branden er wel of niet op het moment dat de diensten wegvallen? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?
Dag Marcia,
Dat forumprofiel, is dat openbaar? want dat ga ik dan (natuurlijk) niet doen.
Alleen het Internetlampje wordt rood. Ik heb een experia V10-box.
Upload is voor mij totaal niet interessant en ik hoor ook graag of een lagere prijs mogelijk is!
Reputatie 7
Badge +30
Zeker niet! Alleen zichtbaar voor jou en ons, de moderators van het forum. Had ik er even bij mogen vermelden 🙂.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je je gegevens nog niet ingevuld hebt, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?
Dag Marcia, ik heb mijn gegevens aangevuld. Afgelopen dagen voortdurend problemen met internet en tv. Korte uitval, voortdurend resetten. Kan iemand iets DOORMETEN vanfaf KPN? Servicetool werkt hier m.i. niet voor.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie dat je vrijdag ook gebeld hebt en dat er een monteur bij je langs geweest is? Wat is daaruit gekomen? Is het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Volgens mij doet alles het weer. Heb wel mijn abonnement aangepast (vrij bellen eraf, hoge snelheid eraf).
Reputatie 7
Badge +30
Nou, hou het even in de gaten en laat het me weten als de problemen terugkeren! 🙂