Beantwoord

Vouchercode Fit at Home werkt niet

  • 1 January 2020
  • 19 reacties
  • 680 keer bekeken

Reputatie 2

Van KPN heb ik een voucher gekregen voor een gratis maand Fit at Home, via de eindejaarskalender. Als ik deze code invoer, krijg ik een foutcode. Hebben meer mensen hier last van en is er iet aan te doen?

icon

Beste antwoord door Nadia 2 January 2020, 13:38

Bekijk origineel

19 reacties

Ik heb dezelfde vraag! :sweat_smile:

Reputatie 7

Hallo @Okergeel en @Alex76, allereerst een gelukkig en gezond nieuwjaar! 

Lekker sportief het nieuwe jaar beginnen. Dat zijn nog eens goede voornemens ;) Aanmelden voor Fit at Home  kan op verschillende manieren. Om je aan te melden voor kortingperiode uit de Eindejaarskalender moet je via het TV-menu van je Interactieve TV aanmelden. Ga met behulp van je afstandsbediening naar Menu toe. Klik vervolgens op Apps op TV en zoek Fit at Home op. De app staat onder de categorie Alle apps. Wanneer je een work-out video wilt beginnen in de app verschijnt eerst de betalingspagina. Vul hier de code ‘FITMETKPN2020’ in om de gratis maand te verzilveren. 

Hebben jullie bovenstaande geprobeerd? Let op de hoofdlettergevoeligheid van de code. Werkt het nog steeds niet? Welke foutmelding krijg je te zien?

Dag Nadia, 

 

Ook voor jou de beste wensen! :relaxed: en dank voor je snelle antwoord, zo op 1 januari 

Als ik een video start (na inderdaad bovenstaande stappen uitgevoerd te hebben), dan zijn er 2 opties voor de betalingen: een vouchercode invoeren, of gewoon bestellen waarbij er staat dat KPN maandelijks 10 euro incasseert. Ik heb voor vouchercode gekozen en de fitmetkpn2020 (met hoofdletters) hier ingevoerd. Vervolgens geeft ie de melding dat de code ongeldig is. Ik zie geen andere plek waar ik de code kan invoeren.

Reputatie 2

Allemaal een gelukkig nieuwjaar!

Bij mij gaat het precies hetzelfde als bij Alex76. 

 

Reputatie 7

Jazeker zijn wij er op 1 januari :coffee:  Dat is niet representatief voor het hele bedrijf ;) Vandaag (en volgende week) zal de rest van mijn collega's weer present zijn. Ik heb jullie melding doorgegeven. Super irritant dat jullie geen toegang krijgen tot Fit at Home. Kom hier spoedig op terug! :)

Allereerst ook de beste wensen!!

Bij mij werkt het ook niet! Erg jammer… en de wachtrij in de chat is meer dan 40 personen en in de telefoon meer dan 15min.

Niet de service die we van het duurdere (waar ik bewust voor gekozen heb, juist vanwege de kwaliteit) KPN mogen verwachten.

Hoop gauw een mooi antwoord te ontvangen! :-)

 

Reputatie 7

Hallo @Knobi, welkom op het KPN forum. Jammer dat je tevergeefs bij de klantenservice in de wacht hebt gestaan. Oplossing is onderweg. Iedereen heeft er last van, de code is even niet toegankelijk. 

Reputatie 7

Hallo iedereen, goed nieuws! Probleem is boven tafel en opgelost. De vouchercode voor  Fit@Home werkt weer.

Om sportief het nieuwe jaar beginnen kun jij de hele maand januari Fit at Home gebruiken. Een app waarmee je een maand gratis, onbeperkt kan sporten wanneer het jou uitkomt. Om je aan te melden voor kortingperiode uit de Eindejaarskalender moet je via het TV-menu van je Interactieve TV aanmelden. Ga met behulp van je afstandsbediening naar Menu toe. Klik vervolgens op Apps op TV en zoek Fit at Home op. De app staat onder de categorie Alle apps. Wanneer je een work-out video wilt beginnen in de app verschijnt eerst de betalingspagina. Vul hier de code ‘FITMETKPN2020’ in om de gratis maand te verzilveren. 

Willen jullie de tv-ontvanger opnieuw opstarten en nog eens proberen? 

Let op! Na afloop van de gratis maand loopt het abonnement op Fit at Home automatisch door. Wil je na de maand januari geen betaald gebruik maken van de app? Zeg het dan tijdig op. Wij zullen je hierover per e-mail een herinnering sturen en uitleggen hoe dit werkt.

Reputatie 2

Hartelijk dank, Nadia! Het werkt hier goed.

Hallo Nadia, en ook hier werkt het nu. Hartelijk dank voor je hulp, erg fijn!

Hi Nadia, ook hier werkt het na het opnieuw opstarten van de decoder! Dank voor je inzet.

Vraagje, klopt het dat ik akkoord moest geven voor het eenmalig afschrijven van 1 cent? Want daar lees ik nergens iets over terug.

Reputatie 2

Knobi, dat heb ik ook moeten doen.

Reputatie 7

Graag gedaan, @Alex76, @Okergeel en @Knobi veel sportpret gewenst! :) Ik heb me ook aangemeld! Ben benieuwd.

Vraagje, klopt het dat ik akkoord moest geven voor het eenmalig afschrijven van 1 cent? Want daar lees ik nergens iets over terug.

Dat klopt, op https://www.fitathome.nl/kpn-actie vind je de volledige informatie en voorwaarden van de actie. 

 

Reputatie 2

De maand is bijna voorbij en de proefperiode ook. Ik heb nog geen mail ontvangen met instructies om het abonnement op te zeggen. Komt deze mail nog? Of is het mogelijk om op dit forum uit te leggen hoe ik het abonnement kan sluiten? 
 

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7

Hey @Okergeel, scherp. De maand is inderdaad bijna afgelopen. Ik zal navraag doen, kom erop terug :)

Reputatie 2

Hallo Nadia, inmiddels heb ik de account bij Fit at Home succesvol op kunnen zeggen, maar er zitten vast nog veel anderen op de mail te wachten. Bedankt voor de reactie in elk geval.

Reputatie 7

Heel fijn dat je dit met me deelt. Want zoals je al aangeeft, andere gebruikers verwachten nog wel een mail. Bedankt! Ik heb de vraag uit staan :)

Reputatie 2

Graag gedaan, Nadia en goed dat je meteen actie onderneemt.

Reputatie 7

Hey @Okergeel, de mail is nu verzonden naar de gebruikers van Fit-at-Home. Opgelost :)

Reageer