vraag aan kenners|pakket vraag...kan dit?

• 29 december 2013
  • 3 reacties
  • 3779 keer bekeken

Hi Kpn'ers.

een vraag, weet uberhaupt niet of het mogelijk is maar daar komt ie:

ik heb hier interactieve tv + het pluspakket en internet op TV 1
ik heb digitenne op tv 2

de reden? 2 jaar geleden was het niet mogelijk op mijn adres, althans dat dacht ik, 2 kastjes aan te sluiten, tevens was er geen HD mogelijk.

-------------------

Nu de vragen:

-is het alsnog mogelijk digitenne op te zeggen en TV 2, en deze aan te sluiten middels een gelijke ontvanger dan TV1, dus met pluspakket etc? En zo ja is dat ook draadloos mogelijk?

De kosten voor digitenne lijken me gelijk aan die van een 2de ontvanger.

-Weet iemand waarom ik geen HD zenders heb op dit moment? ik ben woonachtig in veghel, postcode 5464PH

-of is het verstandiger over te stappen op glasvezel? Let op ik wil GEEN bellen, dus enkel internet en op 2 tv's digitale tv met het pluspakket en HD zenders.

Ik ben erg benieuwd naar jullie opties!

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Dit gebeurt alleen als je een lage internetsnelheid hebt.
met genoeg snelheid is het gewoon mogelijk om via 2 itv kastjes HD te kijken !
Reputatie 7
Badge +16
Indien je bandbreedte toereikend is kan je gewoon een 2e ontvanger aansluiten.

Reputatie 1
Badge
Midden in Veghel, kennelijk, mag de internetsnelheid geen probleem wezen. Mocht dat onverhoopt toch zijn, dan kun je bij jou zo te zien inderdaad ook overstappen op glasvezel.

Wat bellen betreft maakt het uit of je alleen mobiel belt of dat je speciale eisen aan je telefoonlijn hebt en dat je die dus daarom wilt behouden.

Ik zou bellen met 0800-0412 om te checken of mijn aannames kloppen en om je abonnement te wijzigen.

Reageer