Beantwoord

Vraag over levering pakket.

  • 20 May 2019
  • 7 reacties
  • 200 keer bekeken

Is de mail op verzoek van/aan/voor Naomi ontvangen tav van postpakket 3528068.
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 May 2019, 09:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Louis! KPN is een vrij groot bedrijf met meerdere Naomi's dus ik durf het niet te zeggen. Kun je toelichten wat je vraag precies is over het postpakket? Kun je ook jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Dan kan ik je ongetwijfeld verder helpen.
In de chat berichten vroeg Naomi mij of ik haar via KPN livechat het leveringsbericht te sturen en als onderwerp haar naam te gebruiken.
Het postpakket meldt dat het leveradres niet van mij is.
Hier nogmaals de melding :

Mijn gegevens zijn :
Laj.kuijpers

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +20
Beste @louiskuijpers Dank voor je bericht. Ik zie dat je inderdaad hebt gechat met een collega die Naomi heet, maar dat haar niet helemaal duidelijk was wat je vraag was. Kun je me vertellen wat er precies aan de hand is, zodat ik zeker weet dat ik je goed begrijp?
Beste Bart, daar het me niet geheel duidelijk is om wat de inhoud van dit pakket is waarover het hier gaat en of ik het wel besteld heb, daar ik geen afzender weet en het dus via jullie hier achter wil komen.
Reputatie 7
Badge +20
Begrijp ik het goed dat je bericht hebt gekregen van ons dat er een pakket is afgeleverd, maar dat je niet weet of dit voor jou is? Hoe heb je van ons bericht gekregen? Het is me ben ik bang nog niet geheel duidelijk wat er nu precies aan de hand is. Ik kan niet herleiden dat er iets besteld is of is afgeleverd dat ik kan koppelen aan jouw gegevens.
Beste Bart, Ik krijg een bericht van kpn dat ik een pakket moet ontvangen onder vernoeming van het refnr. maar dat jullie dat gaan afleveren in Goirle, zie jullie bericht.
Aangezien ik in Valkenburg woont meld ik dat dit dus niet de bedoeling kan zijn.
Daar ik vaker via internet bestel en niet weet wie de bezorger zal zijn, dus vraag ik nu aan jullie of de verzender te achterhalen is waardoor ik evt een melding kan maken van deze vergissing of dat jullie een correctie maken. Als ik dus iets ontvangen had wis ik wel wat ik er mee moest doen lijk me.
Ben benieuwt of het nu duidelijk is. groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk, maar ik kan dat bericht niet terugvinden als ik kijk in onze systemen. Ik kan het dus ook niet koppelen aan iets dat vanuit KPN naar jou is verstuurd. Ik ga er vanuit dat het hier inderdaad een vergissing betreft.

Reageer