Beantwoord

Vraag: Wat is nou het verschil tussen de Arris 2952 en Arris 2952v2 ?

• 18 september 2017
  • 6 reacties
  • 5482 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10
Ken je dat gevoel, dat je je iets afvraagt, maar nergens het antwoord er op kunt vinden.

Vorige week heb ik ter vervanging van de 4K ontvangers, twee maal een Arris VIP2952v2 ontvangen. Hij is trouwens nog warm uit de fabriek met als productiedatum 07-17, maar dat terzijde.
Na vele uren googelen en het spammen naar webcare, kan ik gewoon tot frustratie toe 😉, nergens vinden wat nou het verschil is tussen de Arris 2952 en de Arris 2952v2. Ik vind alleen maar informatie dat Arris een paar jaar terug Motorola home cable heeft overgenomen, dus nu onder eigen naam de iptv kastjes maakt.

Wie kan mij uit deze spiraal van afvragen halen??
icon

Beste antwoord door wjb 18 september 2017, 19:35

V2 houdt in dat het de tweede hardwarerevisie van het apparaat is. Hierbij zijn er kleine verschillen ten opzichte van de eerste versie, zoals een ander merk CPU of ander type geheugen. Voor de eindgebruiker zijn er geen merkbare verschillen. Intern maken wij ook geen onderscheid tussen de verschillende versies, wij hebben het alleen over de VIP2952. De VIP2952 V2 is wel nieuwer natuurlijk.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Ik zal je uit de brand helpen!
De Arris 2952v2 is nieuwer. 😀
Reputatie 7
Badge +10
Ik zal je uit de brand helpen!
De Arris 2952v2 is nieuwer. 😀

🤔 😭
Reputatie 7
Zie het antwoord van Koen.
https://forum.kpn.com/kpn-ontmoet-31/verschil-vip2952-en-vip2952-v2-434248/index1.html#post507995
Reputatie 7
Badge +10
Zie het antwoord van Koen.
https://forum.kpn.com/kpn-ontmoet-31/verschil-vip2952-en-vip2952-v2-434248/index1.html#post507995

Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.
Helaas heb je geen toegang tot deze pagina. 😞
Reputatie 7
V2 houdt in dat het de tweede hardwarerevisie van het apparaat is. Hierbij zijn er kleine verschillen ten opzichte van de eerste versie, zoals een ander merk CPU of ander type geheugen. Voor de eindgebruiker zijn er geen merkbare verschillen. Intern maken wij ook geen onderscheid tussen de verschillende versies, wij hebben het alleen over de VIP2952. De VIP2952 V2 is wel nieuwer natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +10
@wjb
Vreemd dat ik geen toegang heb tot die pagina, was hem al eerder tegengekomen, maar zowel als bekende als onbekende heb ik dus compleet geen toegang. Anders had ik de vraag niet hoeven stellen.

Oftewel, hij is exact hetzelfde. Ik dacht dat er verschillen zaten in de HDD bracket gleuf. Maar dat kon ik nergens vinden, wel dat de VIP1853 die SATA aansluiting heeft, en KPN daar een SSD op heeft geplaatst, als ware peper in de ... voor de traagheid.
Een ander merk CPU of geheugen is in de ICT wereld geen verschil, want het gaat om hetgeen wat die inderdaad doet, niet wie hem maakt. 😉

Reageer