Vraag

Waar blijft mijn installatiepakket

  • 14 May 2021
  • 14 reacties
  • 178 keer bekeken

Badge

Hallo

Maandag 17-05 komt monteur langs voor glasvezel aan te sluiten

maar ik heb tot heden geen pakket gezien hier

wellicht staat monteur dan voor niets voor de deur

mijn einddatum van vorige verloopt ook op 17-05

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @nononsens, welkom hier. 

Nog geen installatiepakket ontvangen dus. Het snelste is om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan het meteen nakijken en actie ondernemen indien nodig. 

Ik kan dat ook hoor. Alleen via het forum gaat er wat tijd overheen, je staat niet direct in contact met ons. Uiteraard reageren wij wel, maar vaak iets later. Met het weekend voor de deur is bellen de beste optie. In ieder geval wil je het via ons laten lopen. Vul dan jouw profiel in en laats ons weten wanneer je dat hebt gedaan. Dan kunnen wij meekijken. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord, @nononsens. Heb je mijn hulp nog nodig?

Badge

Hallo

Contact gehad met 0800-0402 vrijdag en zaterdag ze zeggen dat ie verzonden is en dat het probleem bij de post ligt

het is nu zondag en iets zegt mij dat ik hem niet binnnen heb op maandag wanneer de monteur voor de deur staat.

dus hierbij staat kpn bij mij al 2-0 achter hoop dat het goed komt en anders maar weer een andere provider zoeken :disappointed:

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor je reactie @nononsens! Duidelijk. Goed dat je even gebeld hebt. Meestal heeft de monteur een reserve installatiepakket in z'n bus liggen. Dus mocht hij dit pakket nog niet vergeven hebben, dan is er niets aan de hand. Ik weet niet hoe laat je de afspraak hebt staan, maar wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit en ligt ie morgen op de mat.

Ik ben benieuwd. :fingers_crossed:

Badge

Bedankt voor je reactie @nononsens! Duidelijk. Goed dat je even gebeld hebt. Meestal heeft de monteur een reserve installatiepakket in z'n bus liggen. Dus mocht hij dit pakket nog niet vergeven hebben, dan is er niets aan de hand. Ik weet niet hoe laat je de afspraak hebt staan, maar wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit en ligt ie morgen op de mat.

Ik ben benieuwd. :fingers_crossed:

Zoals ik al wel verwacht had dus geen pakket en wel een monteur

Gelukkig aardige monteur die een reserve setje had

jammer dat ik de 2e tv en wifipoints zelf maar aansluiten als pakket nog binnenkomt

Vind dit niet een erg welkom bij kpn maar we wachten maar af

Badge

Zo 3 dagen later en 2 x bellen later nog steeds geen installatie pakket

wel een rek van 5 euro voor hdmi kabel ????

Wat een een waardeloos ontvangst en afwerking van kpn

Dit is zeker eerste en ook zeker de laatste keer dat ik bij deze mij aanmeld

Reputatie 7
Badge +17

Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens nog invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’.  Hoor graag!

 

Badge

hoi Lisa

profiel aangepast

Pakket gisteren aangekomen  niet compleet  geen 2 tvboxen  en geen wifi versterkers  dus stuur ik alles maar terug denk  ga niet meer bellen want dan kom je weer in die cirkel terecht en kan je weer van vorenaf beginnen met je verhaal

Reputatie 7
Badge +17

Hmmm @nononsens, Ik heb even met je meegekeken en zie dat je inmiddels ook met ons gebeld hebt. De Super Wifi's worden nog geleverd en als het goed is had de monteur al één tv-ontvanger achter gelaten, toch? Afijn, als je denkt, ik zie het niet meer zitten. Houd dan rekening met de 14 dagen bedenktijd. Je kunt telefonisch opzeggen of gaan naar kpn.com/annuleren om je bestelling te annuleren. 

Badge

 Afijn, als je denkt, ik zie het niet meer zitten. Houd dan rekening met de 14 dagen bedenktijd. Je kunt telefonisch opzeggen of gaan naar kpn.com/annuleren om je bestelling te annuleren. 

 

Fijn te horen dat de kpn zo aan klantenbinding werkt

Badge

Hoi lisa

 

Pakket retour gezonden

zouden jullie het juiste pakket kunnen zenden

Reputatie 7
Badge +17

@nononsens Ik volg je niet meer. Wat heb je waarom retour gestuurd? 

Even voor mijn beeldvorming:
Je hebt een Hussel internet 50 abonnement, incl. 2 tv-ontvangers (gratis opnemen). 
Onze monteur heeft één 4K-ontvanger (incl. afstandsbediening), Box 12, glasvezelaansluitpunt, etc. achtergelaten. Na de afspraak mistte je dus de Super Wifi (actie) én nog één tv-ontvanger. Je geeft in je voorgaande bericht aan dat er slechts één ontvanger in je te-laat-geleverde installatiepakket zat. Dat is dan toch prima? Je had er toch nog één nodig?

Als ik je verkeerd begrijp, dan hoor ik het graag, maar ik hoop dat je alleen de resterende apparatuur hebt retour gestuurd en dus niet die ene ontvanger. 

Ik heb ondertussen even nagevraagd wanneer je de Super Wifi's kunt verwachten! Als ik een reactie ontvang, laat ik het weten :) 

 

 

Badge

Hoi lisa

In mijn frustratie heb ik alles terug gestuurd

stom van mijn kant naderhand maar het had wel wat beter van jullie kant kunnen gaan

dus mis ik nog steeds 1 tv ontvanger en wifi punten

Reputatie 7
Badge +17

Aah, ik had al zo'n vermoeden. Niet erg! Ik heb logistiek gevraagd een nieuwe ontvanger toe te sturen. Zij hebben op dit moment een doorlooptijd van 4-5 werkdagen i.v.m. drukte. Zodra ik een reactie ontvangen heb, laat ik het aan je weten. Mocht ik niet aan het werk zijn. Logistiek stuurt jou ook altijd een bevestiging ,met details over de verzending, wanneer het apparaat is opgestuurd .