Beantwoord

waar is CNN gebleven?

  • 23 July 2019
  • 8 reacties
  • 5775 keer bekeken

Tot gisteren zat CNN bij mij op kanaal 39
nu zit daar plots njam! Een Vlaams kookprogramma..
waar vind ik CNN?
icon

Beste antwoord door Nadia 25 July 2019, 09:40

Bekijk origineel

8 reacties

Ik mis ook opeens CNN
Hoi.
CNN is verplaatst naar 61
(p.s. gevonden via zenderlijst met OK knop en kan ook via Gids 😉 )

Alle wijzigingen (ook zenders toegevoegd) van vandaag:
Breedbeeldweetjes: Zenderlijst opgeschud
Zit nu op 61
Reputatie 2
Badge
Ik zocht het ook net... via gids vond ik het niet maar zie ik hier dat het nu op nummer 61 zit.
Reputatie 7
Hallo @GerardusJM, @Fhjkoster en @KarenPe. Welkom op het KPN forum. Leuk dat jullie hier een vraag stellen. Dat klopt. We hebben sinds afgelopen dinsdag, 23 juli, 3 zenders toegevoegd aan het iTV Basispakket! Hierdoor hebben we iets moeten schuiven in de zenderlijst. Bedankt Peter voor de informatie.

Op KPN Zenderoverzicht radio en Interactieve TV vind je alle zenders en kanaalnummers.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze dan gerust! 🙂
Reputatie 2
Badge
Dank je wel, @Nadia, maar jammer dat wij niet op tijd gewaarschuwd werden. De volgende dag kreeg ik een email mbt de aanpassingen, etc verder was er een bericht in het berichtenbox van mijn tv. Gelukkig vond ik via de forum het antwoord.
Reputatie 7
Dat snap ik wel, @KarenPe. Dit is een bewuste keuze geweest. Als het goed is hebben we je op de dag van de wijziging geïnformeerd. Afgelopen dinsdag - 23 juli - hebben we als surprise nieuwe zender toegevoegd aan het KPN iTV basiszenderpakket. Als we dit op voorhand hadden verstuurd was het verrassingseffect eraf geweest ;)

Fijn dat je hier het antwoord hebt gevonden. Daar zijn we ook voor!
Reputatie 2
Badge
Ok, ik was vergeten te reageren. Nu begrijp ik het dat jullie het als een verrassing wilden houden. Fijn dat ik tenminste op deze site mijn gezochte informatie vinden kon.

Reageer