Beantwoord

Waar kan ik een afstandsbediening bestellen?

  • 2 March 2019
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Hallo, mijn kpn afstandsbediening heeft het na jaren helaas begeven. Ik wil er 1 bestellen , maar ik kon de afstandsbediening alleen op andere sites vinden en niet op de kpn website. Waar kan ik deze bestellen?
icon

Beste antwoord door huistijger 2 March 2019, 07:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @nieuwe afstandsbediening
Daar kan webcare je wel bij helpen.
Als je even klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier zet, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Hi @huistijger ,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de gegevens geupdate. Hoe kom ik in contact met webcare? (Sorry, dit is de eerste keer dat ik dit doe, totaal geen kennis op dit gebied)

Weet je misschien ook hoe ik de profielnaam kan veranderen? Ik heb per ongeluk het onderwerp als profielnaam opgegeven 😅
Reputatie 7
Badge +21
Deze neemt binnenkort contact met je op en als ik het goed heb dan krijg je vast wel een nieuwe afstandsbediening, maar dat beslis ik dus niet.
Dus even geduld, het kan vandaag zijn, maar als het druk is dan wordt het morgen.
Goed dat je de gegevens hebt ingevuld dan kunnen ze gelijk voor je aan de slag.
Hou dit topic in de gaten.
Reputatie 7
Badge +21
@nieuwe afstandsbediening, er is een nieuwe voor je onderweg! Binnen 2 werkdagen kan je deze thuis verwachten. Je naam wijzigen kan helaas niet zo makkelijk, maar als je even in een reactie aangeeft wat het moet worden dan kan ik dit even voor je in orde maken 😉
Hey @Susan_ ,

Wat fijn! Dank je! Ik zou graag mijn eigen naam willen. Gwendoline of Gwendolinexox

Heel erg bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
Bij deze aangepast! 😉

Reageer