Beantwoord

Waar kan ik NPO1 Extra vinden?

  • 21 June 2018
  • 5 reacties
  • 52108 keer bekeken

Waar kan ik deze zender vinden?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie, titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door PeterG 7 January 2019, 13:51

Bekijk origineel

5 reacties

Zendernr. 58

Tip: zoek je een zender? Gebruik bv. de zenderlijst (ok-knop) of de gids.

Bovenstaande is verouderd antwoord van 21-6-2018.
Sinds 25 december heeft de NPO (!) wijzigingen toegepast en is 58 NPO Zappelin geworden en is NPO 1 Extra naar 76 verplaatst. Deze zit daardoor nu in het Pluspakket (das dus niet de schuld/keuze van KPN, Ziggo, Caiway, etc).
Reputatie 7
Welkom Amber10 op het forum van KPN, erg handig om de kennis van de community te raadplegen 🙂 Ik zie dat Peter jouw vraag al heeft beantwoord, top! Je kunt hier de gehele zenderoverzicht van Radio en Interactieve TV vinden. Veel kijkplezier! 😃
Reputatie 2
No 58 is nu alleen Zapp. Wordt dat weer overdag Zapp en s avonds npo1 extra?
M.i.v. 25 december 2018 is dit de kanaalindeling voor de NPO extra kanalen.

58 NPO Zappelin extra
76 NPO 1 extra (pluspakket)
88 NPO 2 extra (pluspakket)

De NPO was en is zich terdege bewust dat het kanaal wat ze sinds 25 december voor NPO 1 Extra gebruiken bij ALLE providers in het extra pakket zit.

https://service.npo.nl/onderwerp/televisie-radio#extra-kanalen-vanaf-25-december-allemaal-24-uur-per-dag-te-zien
Even hardop gedacht vanuit de NPO deze moeten zelf meer inkomsten generen( dan van nieuwkerk maar loon inleveren hoewel die is niet in dienst van NPO) dus lijkt het een bijna bewuste actie om nu meer distributie vergoeding te kunnen rekenen.

Reageer