Beantwoord

Waar staat mijn abonnementsnummer in MijnKPN?

  • 31 December 2019
  • 7 reacties
  • 19983 keer bekeken

Waar vind ik m’n abonnement nummer in mijn kpn

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 January 2020, 11:58

Bekijk origineel

7 reacties

Ja dat is een hele leuke bij KPN. 

Bij KPN heb je een ID, een KPN ID (in gebruik voor dit forums), een klantnummer (in gebruik bij de KPN administratie) en Diverse soorten emailadressen die als identificatie worden gebruikt.   Let op er zijn bij indificaties steeds verschillende wachtwoorden in gebruik. 

Naar een abonnementnummer kende ik nog niet.

Ik kan aanlogen op mijnKPN en dit forum met hetzelfde KPN ID en wachtwoord als ik voor dit forum gebruik.  

(Ik heb er ook jaren overgedaan voor ik bij de overgang van Planet naar KPN  kon aanloggen op MijnKPN nadat de gelijke versie van Planet al heel snel was opgeheven. )

Reputatie 7
Badge +11

@Leencorina Zie waar vind ik mijn abonnements nummer

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Leencorina, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het abonnementsnummer, ook wel abonneenummer, heb je nodig om je televisie te activeren / koppelen en om gebruik te maken van KPN iTV via de website of app. 

Wanneer je bent ingelogd op MijnKPN kan je de volgende stappen volgen: Producten >> Thuis >> Informatie & Instellingen. Je kan, indien nodig, ook onze servicetool gebruiken om je pincode te wijzigen. Hiervoor moet je wel thuis zijn en verbonden zijn met je eigen KPN netwerk.

Wil je even laten weten of je hiermee eruit gekomen bent? Anders kan ik het namelijk ook nog per e-mail/sms opsturen!

Reputatie 7
Badge +21

@Leencorina, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je het abonnementsnummer inmiddels gevonden? En is daarmee jouw probleem dan opgelost?

Ik ben een tevreden ITV gebruiker maar aangesloten op een telefoonlijn dus geen snelle internet verbinding. In mijn woning is wel een glasvezel verbinding van Cayway waar KPN geen gebruik van maakt. Gisteren kregen wij reclame van provider Delta die dus wel gebruik maakt van deze glasvezel verbinding dus vandaar mijn vraag. Kan KPN ook hun diensten leveren via de glasvezel van Cayway bij mij.

@Bruijntje 

Nee, dat kan KPN niet. En de kans dat ze daarop gaan leveren kan ik wel stellen op 0 %.

Hoe snel is je DSL lijn? Hier een lijn met 111 Mb/s down, dus dat is toch behoorlijk snel.

Heb abo voor 50 / 5 en krijg 70 / 30 :relaxed:

Wat geef Fourstack en wat geeft de speedtest?

 

Hi @Leencorina, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het abonnementsnummer, ook wel abonneenummer, heb je nodig om je televisie te activeren / koppelen en om gebruik te maken van KPN iTV via de website of app. 

Wanneer je bent ingelogd op MijnKPN kan je de volgende stappen volgen: Producten >> Thuis >> Informatie & Instellingen. Je kan, indien nodig, ook onze servicetool gebruiken om je pincode te wijzigen. Hiervoor moet je wel thuis zijn en verbonden zijn met je eigen KPN netwerk.

Wil je even laten weten of je hiermee eruit gekomen bent? Anders kan ik het namelijk ook nog per e-mail/sms opsturen!

 

Reageer