Vraag

Draadloze verbindingsset werkt niet meer

  • 27 January 2021
  • 13 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 2

Zit de hele dag al zonder beeld. Na de nieuwe software is het een week goed  gegaan,  maar nu blijft er nasr een melding komen " we zijn er bijna " Geluk, we zijn nergens. Godgeklaagd, wat een kut decoders. Je kan blijven herstarten😈😈😈😈

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Is de tv ontvanger bedraad of draadloos verbonden en welke tv ontvanger heb je precies

Reputatie 2

De ontvanger is bedraad aangesloten aan zo'n ding in het stopcontact

Badge +19

Toch niet dit soort dingen?

 

Reputatie 2

Juist, die dingen...  de ontvanger blijft maar op 95% staan . We zijn er bijna, staat er al uren

Badge +19

Weg met die dingen!! Die werken niet goed. Wil je testen met een kabel? Gewoon effe een kabel leggen tussen je modem en je tv ontvanger.  Kijken of het helpt!

Reputatie 2

Dan moet ik doir de muur heen. Modem hangt in de meterkast. En dit semi draadloos heeft vanaf 2011 gewerkt. Volgens míj zit het probleem in de decoder

Badge +19

Nee zeker niet.  Welk type heb je? De 200, 650 of de 1200?

Reputatie 2

Niet de 1200 in ieder geval

Badge +19

Ik vermoed de 200 gezien de leeftijd. En eerlijk gezegd die is zwaar verouderd. Eén slecht werkende ledlamp of dimmer of telefoonoplader in de buurt en je hebt dit probleem. De enige die actueel is is de 1200. Maar ook daar zijn vaak problemen mee. Je kunt een nieuw setje kopen en terugsturen binnen 14 dagen als het niet werkt.

Reputatie 2

Kopen?? Ik verwacht van KPN gewoon nieuw spul dat up to date is.

Reputatie 2

Het zijn inderdaad de 200.

Badge +19

Kopen inderdaad. Deze heb je ooit zelf gekocht en betaald. Het is dus jouw eigendom. Zelf zou ik een kabel trekken dan ben je voor altijd van deze ellende af.

Reputatie 2

Ik heb ze toen alles aangesloten is erbij "gekregen". Ik heb net de ontvanger die ik om 18.30 had los gehaald, weer onder spanning gezet. En? Het werkt weer. Schiet mij maar lek.

Heb vanavond op de smart tv via de kpnitv app televisie gekeken. Heb ik de ontvanger niet eens nodig. Je bent iets langer bezig om de gewenste zender te kijken, maar het werkt probleemloos