Beantwoord

Waardeloos beeldkwaliteit

  • 17 October 2020
  • 9 reacties
  • 158 keer bekeken

Sinds ik zonder te vragen nu op KPN zit is het beeld kwaliteit waardeloos!

Ik heb al uw suggesties toegepast maar maakt geen enkel verschil.

ook heb ik de nieuwe software gedownload.

Hoe gaan we dit oplossen.

hoop spoedig van u te horen…

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 25 October 2020, 17:19

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Wat bedoel je met dat je nu op KPN zit? Kom je van Telfort af? Werkte het toen wel? Sinds wanneer ben je overgezet op KPN?

Heb je het wel over Digitenne?

 

Reputatie 7
Badge +24

Ziggo misschien? 

Beste meneer,

onlangs kreeg ik het bericht dat “Telfort thuis wordt KPN thuis”

Ik heb glas vezel kabel. Sinds ik ben overgeschakeld naar KPN zonder dat ik hierom gevraagd heb is mijn beeld als een pastel schilderij…

Zie wat bewegende beelden en geluid maar meer is het niet.

ik heb alle suggesties van KPN uitgevoerd zonder enig resultaat.

Heeft u nog suggesties om dit probleem op te lossen?

met vriendelijke groet...

Reputatie 6
Badge +7

Ok, dit is het Digitenne gedeelte van het KPN forum vandaar de verwarring.

Alleen kan ik je niet verder helpen, misschien iemand anders met KPN glasvezel TV?

Reputatie 7
Badge +24

Hoe oud is uw tv? 🤔

Reputatie 6
Badge +7

KPN Moderator, misschien verplaatsen naar https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11 ?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Stuf! Welkom op ons KPN Forum. Ik heb je topic even verplaatst naar het ITV platform, want zo te lezen schepte het enige verwarring bij de Community. 
Excuses voor de late reactie. Het is hier momenteel giga druk. De migratie naar KPN zou geen effect moeten hebben, maar zo te horen heb jij dit anders ervaren. Omdat mijn reactie vrij laat komt vraag ik me af hoe de beeldkwaliteit nu is. Is dat inmiddels verbeterd?  Mocht je nog met dit probleem zitten, laat het dan even weten hier! Ik zoek graag samen naar een oplossing. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!:hugging:

Hi Lisa,

ja, probleem is verholpen!

Nieuwe TV gekocht…

het probleem trad op precies op het moment dat ik werd overgeschakeld van Telford naar KPN, dus dan ga je ervan uit dat het probleem bij KPN ligt, toch?

De meneer van klantenservice heeft me kunnen overtuigen dat het probleem toch echt bij mij moest liggen…

Anyway, alles ok.

met vriendelijke groet

Reageer