Waardeloze service KPN

• 27 september 2013
  • 1 reactie
  • 3623 keer bekeken

Goedeavond.

we lopen nu al bijna 3 maand te klagen bij kpn omdat de tv steeds vastloopt en dan snel weer pakt elke keer komt er monteur langs en de laatste monteur heeft zelfs 400 duizend fouten op de lijn gemeten en zou er poortwissel komen maar die is blijkbaar nooit geweest als we steeds de klantenservice bellen echt waardeloos van kpn. als we 1 stekker van de y kabel eruit halen dan is het goed stoort die niet! maar je betaald wel voor de 2e lijn. je betaalt de volle pond aan ze en doen ze de klachten niet eens oplossen, we hebben nooit problemen gehad bij telfort ook allemaal hetzelfde als kpn en nog stukker goedkoper, en nu zitten we bij kpn en overal last van, we konden dus blijkbaar liever bij telfort blijven want hier worden je problemen nooit serieus genomen

ik zou zeggen KPN Doe er iets aan we zijn echt boos!

hebben er meerdere mensen er last van?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Beste Patrick1,

Spijtig te horen dat je het gevoel krijgt dat wij je problemen niet serieus nemen. Gezien je verhaal kan ik me het natuurlijk wel goed voorstellen. Aanhoudende problemen die maar niet worden opgelost en geen problemen bij je vorige provider. Ik zou graag willen proberen je probleem op te lossen om dit gevoel van onvrede bij je weg te nemen. Graag ontvang ik hiervoor je postcode, huisnummer en telefoonnummer in een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer