Beantwoord

Waarom adverteert kpn nog steeds met bbc4 in pluspakket?!

• 18 oktober 2015
  • 59 reacties
  • 745 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Heb het toch nog maar even nagezocht want ik vond het erg vreemd dat het mij klaarblijkelijk was ontkomen dat KPN het plus pakket heeft vermoord door BBC4 te liquideren. Ik vreesde al even dat ik al aan het dementeren was. Onterecht gelukkig er blijkt veeleer sprake van (bewuste?!) misleiding door KPN en als ik zeg dat ik daar 'not amused' over ben dan houd ik het nog erg netjes want ik ben in feite ziedend!

Ik heb de pakketten via reggefiber vergelijkingssite bekeken en besteld en ik geef u bijgaand het overzicht dat heden ten dage nog als pluspakket wordt vermeld:

https://

Ik verwacht genoegdoening van KPN over deze misleiding en eis dat ze e.e.a. terstond aanpassen, het is echt schandalig dat je klanten gewoon op het verkeerde been zet.

icon

Beste antwoord door Erik_ 28 november 2015, 16:17

Hallo allen,

Er is hier een levendige discussie gevoerd de afgelopen weken, en hoewel deze ook inmiddels al een poosje stilgevallen is heb ik nog een laatste toevoeging vanuit KPN. Het heeft even geduurd, maar er is een intern antwoord gekomen. 

KPN past de website van Reggefiber aan als het gaat om pakketprijzen en de inhoud van het zenderpakket. De inhoud van het zenderpakket is na de wijzigingen van 1 juli echter niet tijdig door ons aangepast op de website van Reggefiber. Daarnaast hebben wij een overeenkomst met Reggefiber dat wij verantwoordelijk zijn voor deze dingen. De insteek van Redz was in deze dan ook correct, en van daaruit heeft hij ook de mogelijkheid gekregen om zijn overeenkomst te ontbinden.

Verder is de Reggefiber website inmiddels aangepast zodat dit onfortuinlijke gebeuren niet meer voorkomt.

Bekijk origineel

59 reacties

Reputatie 7
Wat is de bron (URL) van jouw screenshot?

Ik kan de betreffende pagina niet vinden op de vergelijkingssite van Reggefiber maar waarschijnlijk maak ik dan een verkeerde keuze.

Overigens betreft het dan een publicatie van Reggefiber en niet van KPN. Het is dan ook Reggefiber die je hierop moet aanspreken. Ja ik weet het, Reggefiber is een 100% dochter van KPN, maar het blijft een aparte juridische entiteit.

Reputatie 1
Badge
http://www.eindelijkglasvezel.nl/leeuwarden/keuzehulp/detail/kpn/alles-in-1-instap-glasvezelpakket/

Betreft de site van, zoals ik al had aangegeven, Reggefiber. Je gaat er als klant toch vanuit dat een dergelijke partij, die adverteert met abonnementen van KPN, betrouwbare informatie verschaft. Dat blijkt dus helaas een misvatting.

Reputatie 1
Badge
wjb schreef op 18 okt '15 om 11:17u

Ik kan de betreffende pagina niet vinden op de vergelijkingssite van Reggefiber maar waarschijnlijk maak ik dan een verkeerde keuze.

Overigens betreft het dan een publicatie van Reggefiber en niet van KPN. Het is dan ook Reggefiber die je hierop moet aanspreken. Ja ik weet het, Reggefiber is een 100% dochter van KPN, maar het blijft een aparte juridische entiteit.

Hoe dat met juridische aansprakelijkheid zit vind ik op zich ook een interessante vraag want Reggefiber is inderdaad een dochteronderneming van KPN. Maar afgezien daarvan is KPN niet (wettelijk) verplicht om wijzigingen die relevant zijn voor klanten (en daar hebben we het hierover lijkt mij nietwaar? Dat zal men toch moeilijk kunnen ontkennen) aan Reggefiber door te geven? 

Of de fout nu bij KPN (daar ligt overduidelijk ook minimaal een deel van de verantwoordelijkheid) of Reggefiber ligt is in die zin voor mij minder interessant dan de consequentie dat klanten op basis van incorrecte informatie (!) een abonnement aanschaffen dat vervolgens niet blijkt te leveren wat men heeft beloofd!

Reputatie 7
Ik hoop dat KPN blij is met jouw melding en contact zal opnemen met haar (100%) dochter Reggefiber om deze publicatie aan te passen.

Je zou inderdaad mogen verwachten dat er correcte informatie gegeven wordt, maar ja dat is zo ongeveer onmogelijk als er verschillende bronnen gebruikt worden en wijzigingen niet of nog niet verwerkt zijn.

Helaas heeft KPN hier geen rol in, anders dan het er op aanspreken van Reggefiber.

Jij bent daar helaas de dupe van geworden. :(

Het zou KPN sieren als ze voor jou met een coulanceregeling komen mede gezien het feit dat ze nu door jou op de hoogte van deze foutieve publicatie.

Redz schreef op 18 okt '15 om 11:46u

Hoe dat met juridische aansprakelijkheid zit vind ik op zich ook een interessante vraag want Reggefiber is inderdaad een dochteronderneming van KPN. Maar afgezien daarvan is KPN niet (wettelijk) verplicht om wijzigingen die relevant zijn voor klanten (en daar hebben we het hierover lijkt mij nietwaar? Dat zal men toch moeilijk kunnen ontkennen) aan Reggefiber door te geven? 

Of de fout nu bij KPN (daar ligt overduidelijk ook minimaal een deel van de verantwoordelijkheid) of Reggefiber ligt is in die zin voor mij minder interessant dan de consequentie dat klanten op basis van incorrecte informatie (!) een abonnement aanschaffen dat vervolgens niet blijkt te leveren wat men heeft beloofd!

Persoonlijk check ik altijd het product wat ik afsluit of aanschaf bij de aanbieder of verkoper van wie ik het aanschaf. In dit geval is dat KPN. Afgezien van dat het wat slordig is op de website van reggefiber, vind ik dit wel wat gezocht hoor.

Ik begrijp je teleurstelling... Maar om nou te zeggen dat KPN je bewust wil misleiden, vind ik wat ver gaan.

Als BBC 4 een (en het ontbreken daarvan) een dealbreker voor je is, zit er weinig anders op dan voor je TV gebruik te gaan maken van een aanbieder die het wel heeft.

Reputatie 7

Ik denk niet dat KPN wettelijk verplicht is dergelijke wijzigingen aan Reggefiber door te geven.

Ik denk wel dat Reggefiber aansprakelijk gesteld kan worden voor het leveren van foutieve informatie.

Juridisch is KPN in deze waarschijnlijk niets te verwijten, de aansprakelijkheid ligt mijns inziens volledig bij Reggefiber.

Daar wringt hem dan ook direct de schoen, je bent een juridische overeenkomst aangegaan met KPN op basis van informatie van een partij (Reggefiber) die geen rol speelt in deze overeenkomst, maar wel aansprakelijk gesteld zou moeten worden omdat de overeenkomst met KPN op basis van haar publicatie tot stand is gekomen.

En inderdaad, ook ik zal, net als , door derden verstrekte informatie altijd toetsen bij de leverancier zelf.

Reputatie 1
Badge
wjb schreef op 18 okt '15 om 11:49u

Ik hoop dat KPN blij is met jouw melding en contact zal opnemen met haar (100%) dochter Reggefiber om deze publicatie aan te passen.

Je zou inderdaad mogen verwachten dat er correcte informatie gegeven wordt, maar ja dat is zo ongeveer onmogelijk als er verschillende bronnen gebruikt worden en wijzigingen niet of nog niet verwerkt zijn.

Helaas heeft KPN hier geen rol in, anders dan het er op aanspreken van Reggefiber.

Jij bent daar helaas de dupe van geworden. Smiley Verdrietig

Het zou KPN sieren als ze voor jou met een coulanceregeling komen mede gezien het feit dat ze nu door jou op de hoogte van deze foutieve publicatie.

Het zou KPN inderdaad sieren als ze hier nog even contact over opnemen met mij want zoals gezegd ligt er denk ik zeker ook een deel van de verantwoordelijkheid (zoniet juridisch dan op zijn minst moreel) bij hen. 

Helaas mis ik BBC4 echt enorm, dat is met afstand mijn favoriete zender. Afgezien van het feit dat dit vervelend is voor mij zou het denk ik een goed idee zijn dat KPN contact opneemt met Reggefiber om dergelijke teleurstellingen voor klanten in de toekomst te voorkomen. Wijzigingen in het pakket door KPN zijn ook wijzigingen die zij aan derden, die voor hen adverteren, door dienen te geven! Daar kan je dan Reggefiber wel juridisch aansprakelijk voor stellen (hoewel ik betwijfel of dat juridisch stand houdt) maar die kunnen dat niet weten tenzij het wordt gecommuniceerd.

Het pluspakket is voor mij zonder BBC4 echt van nul en generlei waarde. Ik ben erg teleurgesteld. De kwaliteit van TV, bellen en internet is prima maar ik had me mijn overstap anders voorgesteld. 

Reputatie 1
Badge
WouterRiel schreef op 18 okt '15 om 11:54u

Persoonlijk check ik altijd het product wat ik afsluit of aanschaf bij de aanbieder of verkoper van wie ik het aanschaf. In dit geval is dat KPN. Afgezien van dat het wat slordig is op de website van reggefiber, vind ik dit wel wat gezocht hoor.

Ik begrijp je teleurstelling... Maar om nou te zeggen dat KPN je bewust wil misleiden, vind ik wat ver gaan.

Als BBC 4 een (en het ontbreken daarvan) een dealbreker voor je is, zit er weinig anders op dan voor je TV gebruik te gaan maken van een aanbieder die het wel heeft.

Kijk als je als klant bij een dochteronderneming het zenderaanbod hebt gecheckt en vervolgens blijkt dat niet te kloppen, omdat Reggefiber dan kennelijk zelf maar wijzigingen moet zien op te pikken, dan vind ik niet dat je dat maar had moeten weten en nog maar eens checken. Dat zijn makkelijke redeneringen achteraf om een partij die heeft verzaakt schoon te parten. Het lijkt mij ook nog eens een erg vergezochte redenering die juridisch niet stand zal houden.

Uiteraard had ik ook wel bedacht dat de enige, voor mij, goede oplossing is om weer over te stappen maar dan constateer ik wel dat ik nu aan een jaarcontract zit op basis van foutieve informatie. En wat u dan ook beweert dat ik dat zelf had moeten checken (echt baarlijke onzin vind ik, want ik heb gecheckt) of dat de verantwoordelijkheid bij Reggefiber ligt dat overtuigt mij totaal niet en ik denk dat de meeste KPN klanten dat met mij eens zouden zijn.

Reputatie 7
Het spijt me, hoe onrechtvaardig het ook is, juridisch is KPN niets te verwijten.

Wettelijk is een leverancier (KPN) niet verplicht derden (Reggefiber) te informeren.

Derden kunnen wel aansprakelijk gesteld worden voor het leveren van foutieve informatie.

Reputatie 1
Badge
wjb schreef op 18 okt '15 om 12:32u

Het spijt me, hoe onrechtvaardig het ook is, juridisch is KPN niets te verwijten.

Wettelijk is een leverancier (KPN) niet verplicht derden (Reggefiber) te informeren.

Derden kunnen wel aansprakelijk gesteld worden voor het leveren van foutieve informatie.

Als het alleen om het doorgeven van informatie ging had u misschien een punt maar Reggefiber acteert als wederverkoper dus dan gaat die vlieger niet op. Als mensen diensten afnemen via een wederverkoper dan moet het bedrijf dat de diensen aanbiedt (KPN dus) zorgen dat de wederverkoper de juiste informatie heeft ontvangen. Maar ik vind juridische haarkloverij minder interessant. Moreel is KPN zeker verantwoordelijk en dient hier ook wat aan te doen en dat is dus gewoon mijn mening.

Reputatie 7
Redz schreef op 18 okt '15 om 12:38u

Als het alleen om het doorgeven van informatie ging had u misschien een punt maar Reggefiber acteert als wederverkoper dus dan gaat die vlieger niet op. Als mensen diensten afnemen via een wederverkoper dan moet het bedrijf dat de diensen aanbiedt (KPN dus) zorgen dat de wederverkoper de juiste informatie heeft ontvangen. Maar ik vind juridische haarkloverij minder interessant. Moreel is KPN zeker verantwoordelijk en dient hier ook wat aan te doen en dat is dus gewoon mijn mening.

Nogmaals, ik geef je groot gelijk dat je vind dat je onrecht is aangedaan en wat dat betreft geef ik je dus groot gelijk met het aankaarten van dit issue.

Ookal heb je helaas geen case jegens KPN, toch hoop ik dat ze met een coulanceregeling komen voor je. 

Als Reggefiber een wederverkoper zou zijn, dan zou jij dus een overeenkomst met Reggefiber gesloten hebben. In zo'n geval zou je je beklag al helemaal aan Reggediber moeten richten immers dan is Reggefiber juridisch dus jouw "leverancier". Maar goed, Reggefiber is ook helemaal geen wederverkoper, je hebt immers een overeenkomst met KPN.

Ik kan het helaas niet anders maken, Reggefiber is zelf verantwoordelijk voor de correctheid van haar publicaties, net zoals dat jij zelf verantwoordelijk bent voor het vergaren van informatie.

Reputatie 1
Badge
wjb schreef op 18 okt '15 om 13:13u

Redz schreef op 18 okt '15 om 12:38u

Nogmaals, ik geef je groot gelijk dat je vind dat je onrecht is aangedaan en wat dat betreft geef ik je dus groot gelijk met het aankaarten van dit issue.

Ookal heb je helaas geen case jegens KPN, toch hoop ik dat ze met een coulanceregeling komen voor je. 

Als Reggefiber een wederverkoper zou zijn, dan zou jij dus een overeenkomst met Reggefiber gesloten hebben. In zo'n geval zou je je beklag al helemaal aan Reggediber moeten richten immers dan is Reggefiber juridisch dus jouw "leverancier". Maar goed, Reggefiber is ook helemaal geen wederverkoper, je hebt immers een overeenkomst met KPN.

Ik kan het helaas niet anders maken, Reggefiber is zelf verantwoordelijk voor de correctheid van haar publicaties, net zoals dat jij zelf verantwoordelijk bent voor het vergaren van informatie.

Zeker ben ik zelf verantwoordelijk voor het vergaren zoals KPN zelf verantwoordelijk is voor het verschaffen van de juiste informatie. Als je klanten via een derde partij contracten laat afsluiten dan dient KPN dus zelf ervoor te zorgen dat de informatie deugt anders misleid je de klant en of dat nu juridisch de fout is van Reggefiber of KPN zal mij een plat gezegd een biet zijn. KPN zou dit niet moeten willen en er dus wat aan doen!

Reputatie 7
Het klopt dat KPN dit niet zou moeten willen. Ze zouden er zeker iets aan mogen doen, namelijk Reggefiber informeren dat zij hun publicatie omtrent het pluspakket van KPN moeten aanpassen.

Maar dat is het dan ook, KPN laat klanten helemaal geen contracten afsluiten via een derde partij. Het is die derde partij die met het publiceren van het aanbod van verschillende providers op haar glasvezelnetwerk klanten probeert te paaien om voor één van deze providers te kiezen en daarmee dus impliciet te kiezen voor haar netwerk. Het zal Reggefiber waarschijnlijk om het even zijn voor welke aanbieder je kiest, je kiest dan immers in ieder geval voor Reggefiber en daar is het hen om te doen.

Verder heeft het voor mij weinig zin om hier verder nog energie in te stoppen, ik hoop voor jou dat KPN met een coulanceregeling wil komen.

Reputatie 1
Badge
Tsja u lijkt erg goed ingevoerd te zijn in het verdienmodel van KPN en Reggefiber... Je kunt via de site van Reggefiber informatie van de pakketten van KPN krijgen en die ook afsluiten. Daar moet dus een contract tussen KPN en Reggefiber zijn. U doet net of Reggefiber zelf maar even heeft bedacht dat ze een vergeljikingssite aanbieden en er verder geen enkel belang bij hebben om klanten contracten bij providers af te laten sluiten. Een erg vreemde redenatie die volgens mij niets met de realiteit te maken kan hebben. Reggefiber biedt een vergelijkingssite voor alle providers op het glasvezelnetwerk. Ze zullen vast een vergoeding krijgen voor afgesloten abonnementen. 

Het bestelproces is bij mij zeer moeizaam verlopen omdat ik een bevestiging had van KPN per mail (volgens mij heb ik die uiteindelijk wel bij KPN zelf besteld nadat ik eerst informatie over prijzen e.d. op eindelijkglasvezel.nl van Reggefiber had ingewonnen) maar er verder niets gebeurde. Toen heb ik vervolgens nog eens telefonisch moeten bestellen. Monteur kwam zonder modem, modem was niet opgestuurd. Enfin verliep verre van vlekkeloos maar is op zich wel goed opgelost. De crux is gewoon dat ik op basis van incorrecte informatie, of KPN daar nou uiteindelijk voor verantwoordelijk is of Reggefiber, een abonnement heb afgesloten en dat dat dan direct een behoorlijk domper oplevert. Dat zal men kunnen begrijpen lijkt mij. Ik begrijp de overweging om BBC4 eruit te gooien ook echt niet. Zo'n kwaliteitszender! Las elders dat dat door BBC zelf komt?! Betwijfel ik ten zeerste want dan zouden andere providers ook geen BBC4 meer aan kunnen bieden en dat doen enkelen gelukkig nog steeds!

Bij vorige provider hadden ze ook nog eens, voor mij, leuke zenders als VH1 Classic en Lite Music. Het pluspakket bij KPN is volstrekt ondermaats. Als ik mijn tijd moet uitzitten is het niet anders (heb wel een goede deal qua pakket) en anders zoek ik een alternatief. Meer valt er niet over te zeggen. 

Reputatie 7
Redz schreef op 18 okt '15 om 16:20u

...U doet net of Reggefiber zelf maar even heeft bedacht dat ze een vergeljikingssite aanbieden en er verder geen enkel belang bij hebben om klanten contracten bij providers af te laten sluiten. Een erg vreemde redenatie die volgens mij niets met de realiteit te maken kan hebben. Reggefiber biedt een vergelijkingssite voor alle providers op het glasvezelnetwerk. Ze zullen vast een vergoeding krijgen voor afgesloten abonnementen...  

Het klopt inderdaad dat Reggefiber totaal geen belang heeft in welke provider je kiest, als je er maar één kiest. Alle providers die je op die vergelijkingssite te zien krijgt maken immers gebruik van het glasvezelnetwerk van Reggefiber en dat is waar ze voor betaald worden.

Ja, het zal vast zo zijn dat de ene provider betere condities heeft op het netwerk van Reggefiber dan een andere en dat Reggefiber daarmee wellicht een voorkeur provider heeft, maar nogmaals het is Reggefiber er om te doen dat de consument één van de providers kiest, het maakt niet uit welke. Dat is dan dus ook de achterliggende reden van die "vergelijkingssite", het gaat niet om het "vergelijk", maar om dat je er eentje van kiest want dat levert weer een gebruiker van het glasvezelnetwerk op en dus een betalende klant.

Niks geen vreemde redenatie die niets met de werkelijkheid te maken heeft, het is de harde realiteit van commercie.

Reggefiber zegt op die site:

Kijk eens wat een keuze, de één nog beter dan de ander, dus kies niet voor Ziggo (en dus voor ons).

Reputatie 1
Badge

Kom nog even terug op uw reactie. U blijkt toch minder goed geïnformeerd dan u doet voorkomen. Navraag levert op dat KPN wel degelijk wat te verwijten valt omdat de providers zelf de gegevens op de site moeten beheren. In eerste instantie klopt het dus niet wat KPN (en u dus ook) beweerde. U weet wel hoe ze dat in rond Nederlands noemen neem ik aan?

Vandaag weer contact gehad met klantenservice en het probleem even kort samengevat: KPN heeft verzaakt door de informatie niet aan te passen. Ik heb een abonnement afgesloten obv (door de schuld van KPN) verouderde informatie en kom er nu achter dat het zenderpakket niet overeenkomt met wat men mij heeft beloofd. Dat wist KPN al vanaf 1 Juli. KPN heeft de fout gemaakt en ipv dat ze blij zij dat ik dat aangeef en ze nu e.e.a. kunnen aanpassen zodat fouten in de toekomst kunnen worden voorkomen en een goede regeling met mij treffen dwingen ze mij om het contract uit te dienen. Ik moet het nu dus een jaar zonder BBC4 stellen door de schuld van KPN.

Hoe zou u dit willen betitelen? Dat is op zijn zachst gezegd niet sjiek maar ik zal maar niet zeggen wat ik er echt van denk maar dat kunt u denk ik wel raden. Ik krijg zelfs niet het aanbod om de maand pluspakket, waarin ik dus niet krijg wat KPN heeft beloofd want niet aangepast, op te kunnen zeggen en vergoed te krijgen. Dan ben je in mijn optiek echt een stelletje stumpers. Gezien voorgaande ligt de fout dus wel overduidelijk bij KPN. Ze willen mij als klant wel voor hun fouten laten opdraaien dus nu heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld en dan denk ik dat KPN geen kans maakt want ze hebben 1. niet de waarheid vertelt 2. laten een klant opdraaien voor hun fouten. Wel jammer dat KPN zo kleinzielig is maar dat is dan niet anders. Oh ja meneer wjb u gaf ook ergens aan de BBC heeft bepaald dat BBC4 niet meer wordt doorgegeven dat klopt ook niet. Het lijkt er sterk op dat u maar wat aan het roeptoeteren bent.

Reputatie 7
Redz schreef op 20 okt '15 om 19:19u
wjb schreef op 18 okt '15 om 12:32uHet spijt me, hoe onrechtvaardig het ook is, juridisch is KPN niets te verwijten.

Kom nog even terug op uw reactie. U blijkt toch minder goed geïnformeerd dan u doet voorkomen. Navraag levert op dat KPN wel degelijk wat te verwijten valt omdat de providers zelf de gegevens op de site moeten beheren. In eerste instantie klopt het dus niet wat KPN (en u dus ook) beweerde. U weet wel hoe ze dat in rond Nederlands noemen neem ik aan?

Eigenlijk zal het me "een worst zijn", uiteindelijk is het aan jou zelf te wijten dat je jezelf niet voldoende geïnformeerd hebt.

Ik wil je er wel graag op wijzen dat, juridisch, de verantwoordelijkheid voor de correctheid van de verstrekte informatie toch echt bij de eigenaar van de publicerende organisatie ligt en niet anders., ongeacht de partij die de publicatie beheert (actueel houdt).

Hoezeer ik het ook met je eens zou willen zijn en hoezeer ik ook zou willen dat de consument behoed blijft van dergelijke foutieve informatieverstrekking, de enige partij die hier juridisch aansprakelijk gesteld kan worden is Reggefiber. De morele aansprakelijkheid is een ander verhaal en vandaar dat ik al meerdere keren aangegeven heb dat ik hoop dat KPN met een coulanceregeling zal komen.

Reputatie 1
Badge
Eigenlijk zal het me "een worst zijn", uiteindelijk is het aan jou zelf te wijten dat je jezelf niet voldoende geïnformeerd hebt.

Nee dus. Ik heb mijzelf wel degelijk goed geïnformeerd en de juridische aansprakelijkheid blijkt bij KPN te liggen hoezeer u ook maar steeds het tegendeel blijft beweren. Die coulance regeling gaat er niet komen dus gaat het nu via mijn zaakwaarnemer. We zullen het zien, ten eerste klopt het niet wat KPN beweerde en ten tweede hebben zij zelf de informatie niet aangepast, we zullen wel zien wat een rechter dan van zegt. 

Reputatie 7
Succes, laat de uitkomst nog even weten... ...ik ben benieuwd. ;)

Reputatie 1
Badge
Zal er aan proberen te denken. Wel jammer overigens dat het kennelijk zo moet maar ik heb inmiddels genoeg 'bewijzen' zwart op wit. Ik vind de kwaliteit van TV, Internet en bellen verder prima maar nogmaals moet ik er dus niet aan denken dat ik een jaar zonder BBC4 moet en een paar goede muziekzenders erbij zou ook wel prettig zijn.

Reputatie 7
Ik zou je willen adviseren om jouw "bewijzen" nog eens goed door te nemen en voor te leggen aan een juridisch adviseur alvorens je ook maar overweegt verdere stappen te ondernemen.

Juridisch heb je geen poot om op te staan en daarmee is een rechtszaak tegen KPN volledig kansloos.

Nogmaals, de enige partij die je hierover zou kunnen dagen is Reggefiber, zij zijn als enige verantwoordelijk voor de correctheid van de publicatie om hun site ongeacht of KPN daarvan de inhoud beheert of niet. Geloof me ik heb wat dat betreft genoeg gezien.

Het dagen van Reggefiber heeft natuurlijk ook geen enkele zin, want waar praten we over, wat zou je daarmee kunnen bereiken?

Reputatie 1
Badge
Dank voor je advies, dat heb ik al gedaan. KPN ontkent overigens helemaal niet (meer!) dat ze verantwoordelijk zijn dat is het juridisch interessante! Reggefiber hoeft niet te worden gedaagt die zijn absoluut niet verantwoordelijkheid. De verantwoordelijkheid voor de info en het vertellen van onwaarheden ligt uitsluitend bij KPN. Volgens mij heb ik die info wel en jij niet dus maak je verder geen zorgen ik red me echt wel.

Reputatie 7
Goed zo...

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Redz,

Welkom op het forum! Het is geen leuke ervaring om ineens te merken dat een van de zenders die je graag wilt zien toch geen onderdeel uitmaakt van het aanbod, vooral als dit wel zo werd aangegeven.

Ik ben in deze het een en ander voor je aan het uitzoeken, maar als ik nu de link aanklik die jij in je tweede bericht geeft krijg ik een foutmelding te zien. Deed deze pagina het eerst wel? Als ik het leeuwarden stuk er tussen uit haal werkt de pagina wel. Komt die verder overeen met de pagina die jij zag? 

Je geeft aan dat je genoegdoening wilt van KPN en dat het aangepast wordt. Ik zie dat de Reggefiber website inmiddels is aangepast en dat BBC 3 en 4 niet langer vermeld worden. Zou je verder nog iets meer willen toelichten over wat je verwachting is met betrekking tot genoegdoening? Is dit voor jou een zodanig belangrijk punt dat je, bijvoorbeeld, je contract zou willen ontbinden? Ik kan nog geen toezeggingen doen over wat er wel en niet mogelijk is, maar dan kan ik het in ieder geval voor je uitzoeken :)

Reputatie 7
Ik kan op die site helemaal nergens, bij geen enkele provider, een zenderoverzicht vinden :S :@

p.s. Er zijn wel aanbieders met BBC Three en Four. Jammer dat je hiervoor ontevreden bent met KPN.

Reageer