Beantwoord

Waarom adverteert kpn nog steeds met bbc4 in pluspakket?!

• 18 oktober 2015
  • 59 reacties
  • 722 keer bekeken

Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 1
Badge
Je wilt geloof ik graag het laatste woord hebben en dat plezier gun ik je best hoor maar laat onverlet dat je gewoon ongelijk hebt hoe je ook recht probeert te lullen wat krom is. Bijgaand Gebruikersvoorwaarden van Reggefiber waaruit blijkt dat strict juridisch KPN wel degelijk aansprakelijk is.

Aan (de informatie op) deze website kunnen geen rechten worden ontleend.

Alle auteursrechten en andere intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de inhoud en de vormgeving van deze website komen toe aan Reggefiber of aan haar licentiegevers en worden uitdrukkelijk voorbehouden. Reggefiber is niet verantwoordelijk voor de inhoud en /of juistheid van de op deze website door derden geplaatste items en/of informatie.

Reggefiber aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor directe of indirecte schade ontstaan door de inhoud van de – al dan niet door derden aangeboden – informatie op deze website.

Reggefiber heeft geen enkele invloed op de inhoud van websites van derden waarop u kunt doorklikken via deze website. Uw bezoek aan dergelijke sites is dan ook geheel voor eigen risico. Deze links zijn enkel opgenomen om u van dienst te zijn. Reggefiber geeft geen goedkeuring aan de producten, diensten, inhoud, informatie of materiaal dat u wordt aangeboden of waartoe u toegang hebt op dergelijke sites en is hier op geen enkele wijze mee verbonden.

Reputatie 7
Dat is precies de tekst die ik ook in één van mijn vorige berichten geplaatst heb en op basis van dezelfde tekst kom ik tot de conclusie dat het Reggefiber is die hier juridisch aansprakelijk is voor de getoonde informatie.

Kan jij mij uitleggen op basis van welke zinsneden jij tot jouw conclusie bent gekomen?

Ik ben benieuwd, want het staat er echt namelijk echt niet!

Reputatie 1
Badge
Hier blijkt volgens mij uit dat KPN verantwoordelijk is voor het leveren van de juiste informatie:

Reggefiber is niet verantwoordelijk voor de inhoud en /of juistheid van de op deze website door derden geplaatste items en/of informatie.

Reggefiber aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor directe of indirecte schade ontstaan door de inhoud van de – al dan niet door derden aangeboden – informatie op deze website.

Reggefiber heeft geen enkele invloed op de inhoud van websites van derden waarop u kunt doorklikken via deze website.

Er staat in ieder geval nergens dat Reggefiber verantwoordelijk is.

Reputatie 7
Redz schreef op 7 nov '15 om 17:42uReggefiber is niet verantwoordelijk voor de inhoud en /of juistheid van de op deze website door derden geplaatste items en/of informatie.

Hier staat dat Reggefiber niet verantwoordelijk is voor de inhoud en/of juistheid van de op deze website door derden geplaatste items en/of informatie.

Vraag: Weet een bezoeker van de site welke informatie door derden geplaatst is? Het antwoord is nee, en daarmee valt juridisch alle informatie onder de verantwoordelijkheid van de eigenaar van de site. Daarmee is Reggefiber dus wel verantwoordelijk.

Redz schreef op 7 nov '15 om 17:42uReggefiber aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor directe of indirecte schade ontstaan door de inhoud van de – al dan niet door derden aangeboden – informatie op deze website. 

Dit is een algemene afwijzing van aansprakelijkheid voor schade veroorzaakt door welke informatie dan ook op deze site. Juridisch volledig onhoudbaar maar goed, uitgaande dat deze regel stand zou houden voor de rechter betekent dit dat jij als claimende partij met lege handen zou komen te staan, niet dat daarmee KPN ineens die aansprakelijkheid zou dragen.

Redz schreef op 7 nov '15 om 17:42uReggefiber heeft geen enkele invloed op de inhoud van websites van derden waarop u kunt doorklikken via deze website. 

Deze regel gaat over de inhoud van de sites van derden waar naar doorgeklikt kan worden.

Dat is natuurlijk logisch, maar er is hier geen sprake van het doorklikken naar een site van derden en daarmee is deze regel dan ook niet van toepassing op de informatie waar jij jouw claim op baseert.

Redz schreef op 7 nov '15 om 17:42uEr staat in ieder geval nergens dat Reggefiber verantwoordelijk is.

Dat klopt, Reggefiber doet er zelfs alles aan om te doen voorkomen dat ze nergens voor aansprakelijk gesteld kunnen worden. Door zo'n claim eens echt voor de rechter te brengen zou Reggefiber mijns inziens nog wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen. :S

Zo zie je maar, twee mensen lezen dezelfde tekst en komen tot volledig verschillende conclusies. :D

Reputatie 1
Badge
U bent jurist begrijp ik? Ik interpreteer e.e.a. inderdaad totaal anders. Hoe je ook denkt over de aansprakelijkheid KPN laat klanten bestellen via een site die verkeerde informatie (die KPN dient aan te passen) aangeeft, daarmee ben je op zijn minst moreel verantwoordelijk. Ik vind dat mij als consument in ieder geval niets te verwijten is. Ik zal waarschijnlijk nooit weer iets met KPN te maken willen hebben dat hebben ze dan in ieder geval toch maar mooi bereikt. 

Reputatie 7
Badge +27
Hallo allen,

Er is hier een levendige discussie gevoerd de afgelopen weken, en hoewel deze ook inmiddels al een poosje stilgevallen is heb ik nog een laatste toevoeging vanuit KPN. Het heeft even geduurd, maar er is een intern antwoord gekomen. 

KPN past de website van Reggefiber aan als het gaat om pakketprijzen en de inhoud van het zenderpakket. De inhoud van het zenderpakket is na de wijzigingen van 1 juli echter niet tijdig door ons aangepast op de website van Reggefiber. Daarnaast hebben wij een overeenkomst met Reggefiber dat wij verantwoordelijk zijn voor deze dingen. De insteek van Redz was in deze dan ook correct, en van daaruit heeft hij ook de mogelijkheid gekregen om zijn overeenkomst te ontbinden.

Verder is de Reggefiber website inmiddels aangepast zodat dit onfortuinlijke gebeuren niet meer voorkomt.

Reputatie 7
Ik zie nog wel wat foutjes . Basispakket: BBC two HD wordt nog niet genoemd.

Pluspakket: Djazz.tv en CBS reality zijn er niet meer. Evenals Focuz tv. Staan er alledrie nog in. En NostalgieNet heet nu ONS.

p.s. is het niet gewoon eenvoudiger te verwijzen naar de overzichten op kpn.com? Dan hoeft het maar op één plek steeds aangepast.

Reputatie 1
Badge
Hallo Erik,

Stel het op prijs dat je e.e.a. ter verduidelijking nog even hebt bevestigd hier. Verwijzen naar de site van KPN is denk ik lastig Peter omdat je klanten via de Reggefiber site laat vergelijken en, met name ook, laat bestellen. Dan moeten de gegevens obv hoe de vergelijking tot stand is gekomen natuurlijk wel kloppen. 

Nu The Bridge III inmiddels wordt vertoond op BBC4 zie ik uit naar mijn overstap. Ik heb dan ook weer de mogelijkheid om af en toe naar muziekzenders als VH1 Classic, IClipt, Stingray Lite TV te kijken. 

Reputatie 7
Badge +27
Verwijzen naar onze site zou wel kunnen, maar de insteek van het geheel is inderdaad om het de klant makkelijk te maken een bestelling te doen. En dat doen klanten eerder als alles wat ze willen weten op dezelfde pagina te vinden is.

Dank je, Peter, voor je verdere melding over de zenders. Ik zet dit intern door zodat ook deze nog aangepast kunnen worden.

Reageer