Beantwoord

Waarom is Videoland via KPN duurder dan Videoland zelf?

  • 22 July 2021
  • 9 reacties
  • 2012 keer bekeken

Reputatie 1

hoi,

 

waarom betaal ik bij kpn meer voor videoland, dan een abonnement bij videoland zelf?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door PeterG 22 July 2021, 13:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Geer59,

Dat is wat Videoland met KPN heeft afgesproken, KPN heeft hier geen invloed op. Als je het wilt weten kun je beter contact opnemen met Videoland, die kunnen jou dit vast wel vertellen. 

Reputatie 5

TS vraagt waarom VL bij KPN duurder is dan bij VL zelf. Dat hoeft VL toch niet uit te leggen?

@Geer59

De abonnementsprijs bij KPN is m.i. precies juist met € 8,99. De mogelijkheden van dat abo via kpn zitten precies tussen het PLUS ( € 7,99 ) en PREMIUM ( € 9,99 ) abonnement van Videoland zelf in.
Hoewel via KPN ‘download-to-go’ niet mogelijk is.

Gezien deze prijzen: KPN is/lijkt me niet duurder dan Videoland zelf.

De 3 abonnementmogelijkheden van Videoland.com.

Videoland via KPN (decoder en KPN TV online)

Reputatie 6
Badge +8

Waarom sluit je het dan niet bij Videoland zelf af? Shoppen loont. Met alles.

Een overweging kan zijn dat ie geen Smart tv heeft met de Videoland-app. Maar dan nog, als je minimaal 2 hdmi ingangen op je tv hebt kun je een Chromecast aanschaffen.

Reputatie 1

dank voor reacties, 

 

maar ik vind het vreemd dat ik bij kpn € 8,99 betaal en

bij videoland zelf € 4,99.

 

en ik heb een smart tv met chromecast.. 

 

groet gerard

 

 

Reputatie 6
Badge +8

dank voor reacties, 

 

maar ik vind het vreemd dat ik bij kpn € 8,99 betaal en

bij videoland zelf € 4,99.

 

en ik heb een smart tv met chromecast.. 

 

groet gerard

 

 

Het pakket van 4,99 bij Videoland is MET reclame.

Het pakket van 8,99 bij KPN is ZONDER reclame.

Dat abonnement van 4,99 is wel héél beperkt. Via de “duurdere” abonnementen (videoland 7,99 en en 9,99; kpn 8,99) heb je wel méér mogelijkheden. Zoals kijken op meerdere divices tegelijk. En de duurdere abo's hebben geen reclameboodschappen. (waarom zou je zo’n dienst nemen en dan toch nog weer reclame gaan kijken?)

en ik heb een smart tv met chromecast..

Ook dat wordt met dat 4,99 abonnement niet ondersteund; daar werkt Chromecast niet mee/bij.

Ergo: meer mogelijkheden; geen reclame = ietsje duurder abo. Maar voor nog geen 10-tje kijk je je helemaal suf voor een maand. Dus dat krenterige abo van 4,99 en dan toch nog reclame moeten zien en chromecast niet te gebruiken is zonde, toch?

https://www.videoland.com/abonnementen

N.B. Het abonnement via kpn heeft alleen geen download-to-go. Gezien de komende wijziging, waardoor online kijken een tijdje niet mogelijk is via die van kpn, adviseer ik je het 7,99 abonnement van/bij videoland zelf.

@Geer59 , zie reacties hierboven.