Beantwoord

Waarom kan ik niet Seizoen van Radar, Opgelicht en De rijdende rechter opnemen bij HD Glas

  • 22 September 2019
  • 13 reacties
  • 388 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb al van alles geprobeerd om het lopende nieuwe seizoen van Radar, Opgelicht en De rijdende rechter op te nemen op HD glas, Ja het gaat wel op HD maar niet op HD Glas. EN ja ik heb de opnames bij HD verwijderd, en Ja losse uitzendingen opnemen lukt wel. Ben benieuwd of iemand anders daar ook last van heeft.

En Nee het lukt ook niet vanaf een 2de Arris ontvanger

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 October 2019, 13:03

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @MelskeH. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze programma's seriematig kan opnemen op de HD Glas zenders. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik intern doorzetten om dit verder uit te laten zoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!🙂
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Vikash, Mijn gegevens zijn toegevoegd. Trouwens Boer zoekt Vrouw werkt wel.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist intern doorgezet. Zodra ik meer informatie heb kom ik er op terug. ☺️
Reputatie 3
Badge +1
Super bedankt, een kennis van ons heeft dit probleem trouwens niet.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @MelskeH. We zien dat bij alle series, op HD Glas, wel een S symbool voor seriematig opnemen staat. Is het probleem inmiddels al verholpen?
Reputatie 3
Badge +1
Goedemorgen, @Vikash Afgelopen Zaterdag nog geprobeerd om Radar, uitzending van vandaag 7 Okt, op te nemen. Maar helaas ging niet. M.a.w. het probleem is er nog altijd. Het lukte trouwens wel op NPO1GOS, wat GOS betekent weet is niet, kwaliteit is een stuk slechter dan op Glas. Maar niet op NPO1HDGLAS. AL iets gehoord van de technische afdeling ??
Reputatie 7
Badge +21
De technische afdeling is dit nog aan het onderzoeken. Deze vraag werd vanuit deze afdeling aan mij gesteld. 😉
Reputatie 3
Badge +1

@Vikash Kan het zijn dat het probleem opgelost is ??. Is dit door de technisch afd. geregeld ?? want nu heb ik wel Radar en De Rijdende Rechter op HDGLas

Reputatie 7
Badge +21

Dat zou heel goed kunnen. Ik heb jouw dossier er zojuist bijgepakt en zag dat er geen ticket meer openstond. Meestal wordt er nog wel telefonisch contact opgenomen, maar dat is in dit geval dus niet gebeurd. Het is in iedergeval goed om te lezen dat je nu wel Radar en de Rijdende Rechter op HD Glas hebt. 

Reputatie 7
Badge +21

@MelskeH Heb je nog steeds de mogelijkheid om programma's seriematig op te nemen op de HD Glas zenders of heb je hier nog problemen mee?

Reputatie 3
Badge +1

Het lijkt erop dat nu alles via HDG opgenomen kan worden ook alle series. Heb zojuist gecontroleerd en ja Kassa wordt opgenomen. Ondertussen neem ik als op vanaf de HDG zenders.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat het probleem inmiddels verholpen is. Als je nog eens onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen@MelskeH. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze programma's seriematig kan opnemen op de HD Glas zenders. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik intern doorzetten om dit verder uit te laten zoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!🙂

Wat goed dat het probleem inmiddels verholpen is. Als je nog eens onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer