waarom lost de KPN het probleem met foutcode 3001 niet op?

• 14 december 2016
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

Bij mijn opname kan ik opgenomen herhalingen niet verwijderen. Alleen is dit mogelijk als ik mijn tv ontvanger stroomloos maakt. Dit is toch geen oplossing, maar als je op internet rondsnuffelt zie je telkens deze oplossing genoemd door de providers.
Nieuwe software er op zetten ---- werkt niet.
Fabrieksinstelling ---- werkt niet.

KPN heeft toch technische mensen in dienst. waarom lossen die dat probleem niet op?
Ik heb het gevoel dat ze het wel goed vinden terwijl internet vol staat met deze klachten en het is beslist niet van de laatste tijd.

komt er nog eens een oplossing???

gr
wim

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Wim, wat rot dat je hier ook last van hebt. Goed dat je het hier aangeeft.
Het is een vrij lastig probleem en daarom is het nog niet opgelost. Het heeft niet te maken met het niet op willen lossen. Ik wil graag je gegevens hebben om deze hier door te zetten naar de mensen die ermee bezig zijn. Wil je het privébericht dat je zo ontvangt beantwoorden? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Willem, heb je mijn privébericht nog gezien? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 7
Wij hebben dat herhalingen gedoe het meest met GTST. Deze plannen we nu op maandag voor een hele week, t/m vrijdag dus, in als losse afleveringen. GTST doen we niet meer als serie.

Reageer