Waarom reclame in opname programma op publieke zender?

• 26 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Is er echt iemand die denk dat ik deze opgenomen reclames ga bekijken? Van welke wereld?
Heel irritant dat reclame niet in de gids terug te vinden zijn. Ik kan geen reclame's opnemen en die van Tele2 vind ik echt heel leuk en ik wil de hele serie opnemen...

Maar ff serieus, reclames horen niet opgenomen te worden in de programma's maar als apart item in de gids te staan zodat ze ook niet per ongeluk opgenomen worden. En zeker niet bij de publieke omroepen.
Dat de commerciële dat eisen kan ik me voorstellen, maar ook dat is onzinnig. Het roept toch alleen maar ergernissen op..

2 reacties

Reputatie 7
maar als apart item in de gids te staandan moet er wel héééél precies worden uitgezonden en opgenomen.
Ik sla het gewoon over: typ bv 800 in tijdens kijken van een opname (opnemenpakket) en dan op de knop ⏩ en huppa, 8 minuten in 1 x over geslagen.
Reputatie 7
Badge +18
HI KpnUser0, welkom op het forum. Dit kunnen wij helaas niet uitzetten, wat er dan wordt opgenomen is wat er daadwerkelijk op dat moment wordt uitgezonden door de bepaalde zender. Wel kun je het uiteraard doorspoelen, ook met de goede tip van Peter hierboven. 🙂

Reageer