Beantwoord

Waarom streep door play symbool

  • 21 July 2019
  • 4 reacties
  • 457 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Waarom staat dat streepje door het play symbool? Wanneer kun je het niet afspelen? Wij hebben dat ook met sommige opnames.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 July 2019, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @FerryDonkers . Welkom op het forum.
Ik begrijp dat jij op de app of via de itv website soms je opnames niet kunt afspelen? Dat heeft met rechten te maken. Sommige uitzendingen (films, live uitzendingen) kun je alleen afspelen als je thuis via de tuner kijkt. We maken afspraken met alle zenders en soms willen zij niet dat bepaalde dingen ook via de app/website te zien zijn.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, weet je mij te vinden!
Reputatie 1
Badge
Erwin.
Dank voor je snelle bericht. Ja het was duidelijk.
Alleen jammer dat wij het meeste op België opnemen en de voornaamste rede was om over te stappen dat je opnames overal terug kunt kijken.
Enig idee of dit op korte termijn nog zou kunnen veranderen?

Gr,
Ferry
Op korte termijn verwacht ik dat niet, Ferry. Om eerlijk te zijn is er intern niks aangekondigd. Ik ben bang dat deze beperking nog wel blijft.