Beantwoord

Wachtwoord

• 1 mei 2016
  • 6 reacties
  • 235 keer bekeken

Regelmatig moet ik als ik een bepaald programma wil zien op een commerciële zender het wachtwoord ingeven. Niet dat dat ZO erg is, maar wel vervelend als je overschakeld en er wordt dan opnieuw om het wachtwoord gevraagd. Is dat te verhelpen?

icon

Beste antwoord door ed-gunneweg 1 mei 2016, 23:51

Ik vind het geweldig, bedankt Nooit iets met Kinderslot gedaan of ingesteld (geen kinderen meer thuis) maar stond idd ingesteld op geweld. Dus zal het nu wel voorbij zijn. Want als ik een film op de commerciële wilde bekijken komt er meestal geweld in voor.

Ik moet zeggen dat het dan wel geweldig werkt.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Ik neem aan dat je de pincode bedoelt.

Hoe is het kinderslot ingesteld?

Ik bedoelde idd de pincode, maar ik heb nog nooit het kinderslot ingesteld. Kan daar het probleem door komen?

Reputatie 7
Ik kan me niets anders voorstellen dat dit fenomeen zou kunnen verklaren.

Ga eens op de KPN TV ontvanger naar Menu -> Instellingen -> Kinderslotinstellingen. Daar kan je het kinderslot uit zetten.

Ik vind het geweldig, bedankt Nooit iets met Kinderslot gedaan of ingesteld (geen kinderen meer thuis) maar stond idd ingesteld op geweld. Dus zal het nu wel voorbij zijn. Want als ik een film op de commerciële wilde bekijken komt er meestal geweld in voor.

Ik moet zeggen dat het dan wel geweldig werkt.

Moet ik deze vraag nog op "opgelost" zetten

Reputatie 7
Goed te lezen dat de oorzaak hiermee gevonden is.

Het is voor het KPN Webcare team wel prettig als je het topic op opgelost zet, dan hoeven zij er geen aandacht meer aan te schenken.

Reageer