Beantwoord

Wanneer gaat KPN ondertiteling voor slechthorenden aanbieden?

  • 1 December 2021
  • 10 reacties
  • 582 keer bekeken

Wanneer gaat KPN gebruiksvriendelijke ondertiteling voor slechthorenden aanbieden?

 

Ik weet wel dat het er nu niet is, maar wanneer wel?

 

De krakkemikkige oplossing via teletekst loopt niet synchroon en is een klap in het gezicht in de huidige tijd van inclusiviteit. Als dit niet verbetert ga ik na mijn abonnementsperiode weer snel naar de oranje vrienden van Ziggo.

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 December 2021, 08:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @BertramJ ,

Deze vraag wordt vaker gesteld. Iedere keer wordt door een moderator gezegd dat een aanpassing van de ondertiteling niet op korte termijn te verwachten is. 

Ik begrijp van jou dat dit voor jou heel belangrijk is. Dan is een overstap naar Ziggo wellicht een overweging.

KPN geeft nooit een specifieke reden op, maar het heeft kennelijk niet de hoogste prioriteit. Hieronder twee recente topics waarin een moderator heeft gereageerd. 

 

De vraag is natuurlijk waarom KPN het niet oplost als de vraag vaker gesteld wordt.

Reputatie 7
Badge +28

De werkelijke reden geeft KPN nooit. Dat doen ze ook niet bij andere verbetervoorstellen. Maar het heeft ongetwijfeld iets met kosten te maken. Ik heb mijn reactie hierboven uitgebreid met twee andere topics waarin een moderator heeft gereageerd. Lees die topics maar even door. 

Bertram,

Fijn dat je het vermeld. En dat Noordzee en moderators geen duidelijk antwoord geven vind ik niet kunnen.

Ik wacht al zolang op NL ondertiteling bij Nederlandse programma's bij KPN itv. Dat ze zeggen ga maar naar ziggo,,, ongelooflijk.

Waarom kan het wel bij NPO start?? Niet bij KPN. Vind het best schandalig van jullie KPN.

KPN dit is zeker een 0% waard.

Groeten

Anouk

 

Ik bedoelde ook voor de app KPN tv! 

Blijkbaar doen wij, de zoveel slechthorende en doven, er niet veel toe bij KPN?.?

Zowat discriminerend van KPN, als het bij een ander wel kan.

We betalen met zijn allen genoeg.

Hallo @Anouk002 , @Noordzee is geen medewerker, maar ook een forumlid,net als jij en ik, hem kun je beleid van KPN dus niet aanrekenen.

Bij de tv-app die je op je smart tv kunt installeren kun je ook de ondertiteling activeren.

 

 

Ok, mijn excuses  voor Noordzee…

Maar ik heb een smart tv en tablet.

Helaas blijkt, ondanks de juiste instellingen, is er geen ondertiteling bij de nederlandse programma's   bij de tv en ook app kpn itv op mijn tablet.

Tja... gaan ze er nog wat aan doen?.

Groeten

Anouk

Hallo @Anouk002 , zelf heb ik op mijn tv-toestel de KPN iTV voor Android TV-app geïnsdtalleerd.

In de rubriek instellingen kun je de ondertiteling op aan zetten.

Succes

 

Hallo JanD,

Ik heb mijn instellingen juist staan. Maar via de app kpn itv krijg ik bij mijn opgeslagen programma's geen ondertiteling wanneer ik ze terug wil kijken.

Ook live via de app bv rtl of sbs geen ondertiteling

 

Groetjes Anouk 

Hallo JanD,

Ik heb mijn instellingen juist staan. Maar via de app kpn itv krijg ik bij mijn opgeslagen programma's geen ondertiteling wanneer ik ze terug wil kijken.

Ook live via de app bv rtl of sbs geen ondertiteling

 

Groetjes Anouk 

Hallo @Anouk002 over welke app hebben we het, die op een smart-tv of een mobiel/tablet?

Van een mobiel/tablet weet ik niet of daar ondertiteling op werkt, op een smart-tv moet het gewoon werken als je de ondertiteling aangezet hebt.

Succes.