Beantwoord

Wanneer HD Glas zenders op 1?

• 21 mei 2019
  • 28 reacties
  • 1140 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag alle laat we daar alsjeblieft geen ruzie over maken over glasvezel HD op 1 we wachten maar af je kunt ook prima HD beeld kijken en als je HD glas wil zien dan gaat je zo als ikzelf ook kan maar naar kanaal 661en verder. Ikzelf zou het ook leuk vinden HD glas op 1.dus afwachten maar. ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜Ž
Reputatie 7
Je kan opnames kijken van HD kanalen dus dit echt een luxe probleem.
Nee, dat kan ik niet.
Je denkt toch niet dat ik kanaal 1 t/m 10 in mijn zenderlijst ga opnemen, puur en alleen om opnames in te plannen. Zender 1 t/m 10 zijn uiteraard verborgen zolang HD-"Glas" op 1 niet gerealiseerd is.

Ik neem aan dat @Nikki Hoogenboom en @KPN Webcare hun stinkende best blijven doen om deze problematiek binnen de organisatie aan te blijven kaarten.
Ik verwacht overigens ook dat het niet lang meer zal duren totdat HD-"Glas" op 1 uitgerold zal gaan worden.

Dat jij deze problematiek blijkbaar niet interessant vindt laat ik graag aan jou. Voor ons is dit echt een groot gemis. Ik heb een dochter die in St. Lucia (Zuid Afrika) woont en een dochter die in Gent (Belgiรซ) woont. Beiden gebruiken ze de iTV app regelmatig om opnames terug te kijken. Om te zorgen dat zij opnames ook werkelijk terug kunnen kijken moeten ze die zelf ook via de iTV app inplannen. Het komt dan ook regelmatig voor dat zowel de HD-"Glas" zender als de HD zender apart opgenomen worden.
Goede middag alle laat we daar alsjeblieft geen ruzie over maken over glasvezel HD op 1 we wachten maar af je kunt ook prima HD beeld kijken en als je HD glas wil zien dan gaat je zo als ikzelf ook kan maar naar kanaal 661en verder. Ikzelf zou het ook leuk vinden HD glas op 1.dus afwachten maar. ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜Ž
Sorry Cornelis dat ik me zo liet mee slepen. Gewoon geduld hebben is het beste, en gebruik maken van de mogelijkheden die er wel zijn.

Reageer