Beantwoord

Wanneer is VICELAND beschikbaar bij KPN? Komt het er überhaupt?

• 20 juni 2017
  • 9 reacties
  • 8045 keer bekeken

Tja, de titel zegt het al! Ik zie tal van promo's en docu's van de nieuwe zender VICELAND voorbij komen, met pijn in mijn hart.. want KPN biedt dit kanaal nog steeds niet aan.

Komt dit kanaal dus ook naar KPN of gaan we toch met z'n allen naar Ziggo? 😛
icon

Beste antwoord door Erik_ 21 juni 2017, 10:50

Hoi LeRoi, leuk dat je zo enthousiast bent over deze nieuwe zender. Ik moet je alleen wel teleurstellen. Viceland zit niet bij de aanstaande zenderwijzigingen van 4 juli. In principe doen we 1x per jaar onze zenders aanpassen. Als de zender het vol weet te houden, wellicht volgend jaar 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Op beide vragen kan helaas nog geen antwoord gegeven worden.
Ik heb 'm een maandje "mogen" zien via m'n Ziggo decoder. Maar 13, nee, 26 in een dozijn. Soortgelijke programma's zijn er al vele. De kijkcijfers bij Ziggo schijnen bedroevend te zijn.
Reputatie 5
Badge +7
Ik kan hem ook zien bij Ziggo. Persoonlijk vind ik het helemaal niets. Maar goed, smaken verschillen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi LeRoi, leuk dat je zo enthousiast bent over deze nieuwe zender. Ik moet je alleen wel teleurstellen. Viceland zit niet bij de aanstaande zenderwijzigingen van 4 juli. In principe doen we 1x per jaar onze zenders aanpassen. Als de zender het vol weet te houden, wellicht volgend jaar 🙂
Ik zou graag ook een lans willen breken om Viceland in het pakket te krijgen bij KPN. Topzender.
Dit is met kop en schouders mijn favoriete zender! Ik hoop dat KPN deze zender snel zal toevoegen want wij gaan overstappen van Ziggo naar Telfort 👍
Reputatie 7
Hoi MariusH.
Houdt er rekening mee dat ie nooit bij KPN (en Telfort, xs4all) komt. Bij Ziggo wordt er zó weinig naar Viceland gekeken dat Stichting Kijkonderzoek het niet eens kan meten.
Naar de documentaire "Wilders" keken er 12.000 (op ruim 2.2 miljoen tv aansluitingen!). Dat kon nét wel gemeten worden.
Voor Viceland zul je echt Ziggo moeten hebben (daar blijven). Of Caiway maar dat is kabel in andere gebieden.
Website: https://www.viceland.com/nl/
Bedankt voor je antwoord Peter! Ik vind het prijsverschil tussen Telfort en Ziggo dusdanig hoog, dat we toch gaan overstappen. En dan kan ik alleen maar hopen dat het er alsnog van gaat komen (en zo belangrijk is tv gelukkig ook niet in mijn leven ;-))
Reputatie 7
Ja. Het totaalpakket (i-net, bellen, tv) is, na de eerste 3 maanden, € 42,50 per maand. Overigens zit daar niet standaard opnemen in. Wil je dat ook dan kun je dat bij hen apart afnemen. Met de mogelijkheid opnemen kom je dan op 47,50 p/m.
Bij Ziggo is een pakket met Mediabox XL (neemt op) al 62,50 p/m . . .
Reputatie 7
Badge +30
Het heeft even geduurd, maar het komt er aan: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-kpn-itv-zenderwijzigingen-van-2018-449788

Reageer