Wanneer komt begin gemist op de Vip1963?

• 28 juli 2014
  • 11 reacties
  • 1429 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb een 1853 die naar behoren werkt en een 1963 die verder ook naar behoren werkt behalve dan dat begin gemist er niet op te zien is? Komt daar nog een update voor of kan kinderen ontvanger beter omruilen?

11 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hier komt geen update meer voor.

Deze kan kosteloos worden omgeruild, waarschijnlijk kan één van de Webcare medewerkers u daarmee wel helpen om dit in gang te zetten.

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Jan,

Het klopt wat Dreetje zegt over de 1963. Hier komt geen update meer voor. Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, mobiel nummer en de naam van de contractant in een privébericht. Dan plannen we samen een omruilafspraak in.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Nienke 

Hallo Nienke,

Na gelezen te hebben dat er voor de 1963 geen updates meer komen, zou ik ook indien mogelijk mijn 1963 willen omruilen.

Ik hoor 't graag.

Reputatie 3
Badge
Overigens: "het bezit van een zaak is het einde van het vermaak".

'Begin gemist' is een leuke feature, maar om nou te zeggen, dat we daar met zijn allen op hebben zitten wachten.... Die indruk krijg ik niet.

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Peve,

Dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer, mobiel nummer en de naam van de contractant in een privébericht, dan pak ik het voor je op :D

Met vriendelijke groet,

Nienke

Reputatie 1
Badge
Gisteren is de ontvanger omgeruild.

Alleen toen ik de doos uitpakte zat er een 1963 in de doos! Dus een 1963 voor een 1963 geruild, dat gaat dan dus niet werken hé.....

Ik heb een 1853 of nog liever één van de nieuwste modellen nodig.

Nienke heeft nog niet geantwoord op mijn prive bericht, wellicht is ze met vakantie, kan iemand anders dit dan even oppakken en nieuwe omruil plannen?

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Jan,

Niet op vakantie maar ik was wel 1 dag vrij ;)

Een nieuwe 1963 is inderdaad niet de bedoeling. Ik vermoed dat er iets mis is gegaan in het verzendproces. Ik zal je gelijk een nieuwe toesturen.

Binnen enkele ogenblikken ontvang je een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Nienke

Beste forumleden, KPN,

Ik mis ook het Begin Gemist op mijn Motorola VIP1963. Graag wil ik ook een omruilafspraak maken?

Met vriendelijke groet,

Hendri Godeke

Reputatie 7
Dag Hendri, welkom op het forum.

Maak je al gebruik van het Opnemen pakket? Zo nee, hou er dan rekening mee dat bij de omruil alle lokaal opgeslagen opnames verloren gaan.

Henk,

Op mijn factuur staat 'Opnemen pakket'. Weet niet of ik daadwerkelijk terugkijk vanaf de harddisk of de cloud?

Maar het is geen probleem dat de opnames vervallen.

Gr. Hendri

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Hendri,

Welkom op het forum!

Ik zag dat je al een privébericht met je gegevens had gestuurd. Je krijgt hier z.s.m. een reactie op.
Met het Opnemen pakket worden opnamen opgeslagen in de Cloud. Bij omruiling van de tv-ontvanger blijven deze opnamen bewaard. 

Met vriendelijke groet,

Nienke

Reageer