Beantwoord

Wanneer komt de 4K tv ontvanger

Is er al iets bekend wanneer de tv ontvanger voor 4k uitzendingen gaat komen? Ik heb begrepen dat deze ontvanger (ZTE ZXV8001) al aan een select gezelschap is geleverd waar je niet meer bij aan kan sluiten.

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Marcia_ 11 februari 2017, 09:06

Beste @Cornelisse, welkom! Het klopt dat we met deze ontvanger een pilot draaien. Een aantal klanten heeft de 4K-ontvanger in gebruik. De pilot blijft nog even door lopen en ik weet eerlijk gezegd niet wanneer de ontvanger 'voor het publiek' beschikbaar komt. Wel weet ik dat we dit om het forum zullen melden, zodra het zover is. Houd het forum dus in de gaten!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Die ZTE ZXV8001 heeft nog niet veel toegevoegde waarde. Er zijn twee 4K demo zenders met eindeloze herhalingen en 12 minuten on-demand content, dus echt veel mis je niet. 🆒

De ZTE ZXV8001 ziet er wel gelikt uit en heeft een bluetooth afstandsbediening waardoor de TV ontvanger uit het zicht geplaatst kan worden.
Daarentegen loopt de ZTE ZXV8001 achter in firmware waardoor de HD op 1 functionaliteit maar zeer beperkt is en de functionaliteit om tot een week terug uitzendingen te kunnen bekijken niet beschikbaar is.

+1

(Post weggehaald omdat wjb wilde aanvullen maar niet goed gelezen had)
Reputatie 7
Badge +13
Bedankt wjb.
Reputatie 7
Bleutooth afstandsbedieng dat is wel heel erg mooi.
Maar kan de Logitech hiermee overweg?

En is dit ook een goede ontvanger als je geen 4K hebt.
De ZTE ZXV8001 is ook via infrarood te bedienen en dus kan je hem ook met een Logitech bedienen. Maar dan moet hij uiteraard wel weer in het zicht staan.
De ZTE ZXV8001 is zeer zeker ook een goede TV ontvanger als je geen 4K hebt.
Reputatie 7
Badge +13
Die ZTE ZXV8001 heeft nog niet veel toegevoegde waarde. Er zijn twee 4K demo zenders met eindeloze herhalingen en 12 minuten on-demand content, dus echt veel mis je niet. 🆒

De ZTE ZXV8001 ziet er wel gelikt uit en heeft een bluetooth afstandsbediening waardoor de TV ontvanger uit het zicht geplaatst kan worden.
Daarentegen loopt de ZTE ZXV8001 achter in firmware waardoor de HD op 1 functionaliteit maar zeer beperkt is en de functionaliteit om tot een week terug uitzendingen te kunnen bekijken niet beschikbaar is.

Bleutooth afstandsbedieng dat is wel heel erg mooi.
Maar kan de Logitech hiermee overweg?

En is dit ook een goede ontvanger als je geen 4K hebt.

Goed om te horen. Voor mij zou het voorlopig Netflix in 4k mogen zijn, namelijk mijn B/O smart tv heeft geen Netflix, Apple tv is alleen HD en mijn aangesloten Mac mini ondersteund het niet. Dan toch maar een Google Chromecast ultra of een PlayStation 4 pro aanschaffen of gewoon wachten.
Is er al iets bekend wanneer de tv ontvanger voor 4k uitzendingen gaat komen? Ik heb begrepen dat deze ontvanger (ZTE ZXV8001) al aan een select gezelschap is geleverd waar je niet meer bij aan kan sluiten.

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
Dank je wel Marcia, ik zal het in de gaten houden
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor deze inhoudelijke aanvulling @wjb!
Reputatie 7

Reputatie 7
Badge +27
Beste @Cornelisse, welkom! Het klopt dat we met deze ontvanger een pilot draaien. Een aantal klanten heeft de 4K-ontvanger in gebruik. De pilot blijft nog even door lopen en ik weet eerlijk gezegd niet wanneer de ontvanger 'voor het publiek' beschikbaar komt. Wel weet ik dat we dit om het forum zullen melden, zodra het zover is. Houd het forum dus in de gaten!

Reageer