Beantwoord

Wanneer komt er een apple TV app ?

  • 7 October 2019
  • 2 reacties
  • 1194 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hallo,

Wanneer kunnen wij een apple TV (4k) app verwachten ?
Ik heb op het forum gezocht maar het eenigste oficiele antwoord wat ik kon vinden van KPN is al weer een jaar geleden.

Beste antwoord door Bart_Z
Dat is natuurlijk spijtig om te lezen. Er wordt wel degelijk gekeken naar de mogelijkheden, maar dat is dan voor nu alles wat ik er over kan vertellen. Ik hoop dat het in de toekomst komt. Wanneer het daadwerkelijk op de planning komt dan zal dat zeker naar buiten gebracht worden.
Bekijk origineel


Bij t-mobile hebben ze dit al en ziggo zit op moment in de test fase.
Hoe ver staat het hiermee bij KPN, ik mag hopen dat ze in een jaar hierin vooruitgang geboekt hebben.
Airplay toevoeging voor de app zou ook al een mooie toevoeging zijn.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 October 2019, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi labrag.

Meer informatie dan een jaar geleden heb ik helaas niet voor je. Onze focus ligt op dit moment op de eigen app maar ook op de Smart TV apps voor Smart televisies van na 2017. Ik verwacht ook niet dat er binnen 1 jaar significante veranderingen zullen komen, maar met zekerheid kan ik dit niet zeggen.

Mocht het er wel komen, dan zal dit zeker worden gecommuniceerd.
Reputatie 4
Badge

Hi labrag.

Meer informatie dan een jaar geleden heb ik helaas niet voor je. Onze focus ligt op dit moment op de eigen app maar ook op de Smart TV apps voor Smart televisies van na 2017. Ik verwacht ook niet dat er binnen 1 jaar significante veranderingen zullen komen, maar met zekerheid kan ik dit niet zeggen.

Mocht het er wel komen, dan zal dit zeker worden gecommuniceerd.

Hi,

Ik heb om deze reden mijn abo bij KPN dus opgezegd. T-Mobile heeft wel een app, zodoende. Is KPN in 1 keer dus 3 abo’s armer.

Ik hoop voor jullie dat er inmiddels verandering is?