Beantwoord

Wanneer komt Ziggo Docu & Ziggo Extra in HD?

  • 13 July 2019
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22
Ik vraag me af wanneer deze 2 zenders in HD komt, want we betalen wel de volle mep voor Ziggo Sport Totaal: € 14,99 p.m. Dan mag ik wel verwachten dat we ook een totale pakket krijgen. Want Ziggo levert wel alle zenders in HD. En KPN koopt het totale pakket van Ziggo, dus dan moet Ziggo niet moeilijk doen! En KPN moet eens wat harder gaan optreden tegen Ziggo! Want het gaat schijnbaar veel te softie!
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 15 July 2019, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

... en ook
RTL Lounge, RTL Crime, RTL Telekids, OUT-TV, 192TV. En Rai Uno, waarvan HD bij KPN werd aangekondigt voor juli....

Of biedt 192TV die HD exclusief via on O.T.T. abonnement? (€ 7,95 per maand voor die ene zender is overigens wel poepduur. Video-juke-box.)
Reputatie 7
Badge +22
@PeterG goed dat je het aangeeft, maar dit gaat echt even om die Ziggo Sport, want ik betaal de volle mep voor die abonnement, maar krijg niet wat er eigenlijk is bij Ziggo Sport, en jij hebt hier een topic voor aangemaakt wat je hierboven beschrijft! 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +22
... en ook
RTL Lounge, RTL Crime, RTL Telekids, OUT-TV, 192TV. En Rai Uno, waarvan HD bij KPN werd aangekondigt voor juli....

Of biedt 192TV die HD exclusief via on O.T.T. abonnement? (€ 7,95 per maand voor die ene zender is overigens wel poepduur. Video-juke-box.

Volgens mij wordt dat ook een 5 jaren plan! 😜
Reputatie 7
Badge +25
Toen je dit in september vorig jaar vroeg, was het antwoord:

Hoi! Met ingang van 1 augustus is die zender bij Ziggo zelf in HD te ontvangen. Op dit moment is het toevoegen van de extra Ziggo Sport zenders in HD nog niet aan de orde. We zijn bezig om dit in de toekomst mogelijk te maken, maar kunnen nog geen uitspraken doen over wanneer dit zal plaatsvinden. Zodra er duidelijkheid is zullen we dat laten weten.

Eigenlijk heb ik vooralsnog geen nieuwe info wat dat betreft. Ik heb nog geen geluiden gehoord dat die 2 zenders binnenkort HD worden. Verder kan ik er ook niets over zeggen (puur omdat ik niet meer weet).

dus dan moet Ziggo niet moeilijk doen! En KPN moet eens wat harder gaan optreden tegen Ziggo! Want het gaat schijnbaar veel te softie!
Wie zegt dat Ziggo moeilijk doet? Of dat wij niet "hard genoeg optreden"? Laten we niet te teveel aannames gaan doen over dit soort dingen.

En wat betreft die andere zenders is inderdaad al eerder een topic over gemaakt... Geduld is een schone zaak. Hoewel letterlijk iedereen die zenders volgens mij het liefst in HD heeft.