Beantwoord

Wanneer moet je de vouchercode invullen?

  • 22 December 2019
  • 8 reacties
  • 1301 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb een voucher ontvangen en net een film gekozen echter Kwam er geen melding  om de vouchercode in te vulllen dus nu kosten gemaakt voor een film

hoe / wanneer Krijg je de melding om je vouchercode in te vullen

 

groet 

Theo

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door PeterG 22 December 2019, 18:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Theo v T   Hoe heb je dit uitgevoerd?

Dit is de handleiding, die op de pagina staat waar de link uit de “voucher” mail naar toe wijst:

Hoe lever ik een vouchercode in?

1. Ga met jouw afstandbediening naar het menu van je televisie
2. Klik On Demand en kies de film die je wilt kijken
3. Druk op Vouchercode en voer jouw unieke code in
4. Vul jouw iTV pincode in en bekijk de film direct of later

Let op, je kunt de vouchercode maar één keer inwisselen via het Interactieve TV menu en niet via de iTV app. De Eindejaarskalender vouchercode is geldig t/m 31 januari 2020.

Hallo Ruud

 

Handleiding gevolgd

stap 1 en stap 2 daarna begon de film gelijk 

 

groet

Theo

Reputatie 7
Badge +21

Heb je dan ook je iTV pincode ingevoerd om de betaling te accorderen?

@Theo v T

Kan het zijn dat je misschien een film uit het Pluspakket (on demand) hebt gekozen?

Want je moet, om te betalen, de betaalcode (meestal gelijk aan de pincode van je ITV) intoetsen. Zo maar een betaalde film huren kan bijna (zie laatste alinea) niet.

Bij de Pluspakket films en die onder “gratis films & series” zal geen betaalcode nodig zijn. En zal ook geen vouchercode invullen mogelijk zijn. Evenals onder Videoland.

Als je onder on demand direct “Films” of “Series” kiest krijg je betaalde films. Daar staat ook altijd een vakje voor een vouchercode bij.

Ik denk dus dat je geen betaalde film hebt gehuurd. Want dan moet je de vouchercode én de betaalcode OF alleen de betaalcode invoeren. Tenzij… heb je betaalcode op UIT staan in instellingen → betaalcode instelling ??

Reputatie 7
Badge +21

Ja Peter, daar dacht ik ook nog aan (betaalcode UIT), dat was mijn volgende vraag geweest :wink:

Bedankt voor jullie reactie

ik ga het controleren

 

groet

Theo

 

Hoi @Theo v T . Welkom op het forum.

Laat je weten hoe het is gegaan? Ik zou het zonde vinden als je voor je cadeau moet betalen. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.