Beantwoord

warom draadloze set dsv1200 in een vast stopcontact

  • 29 May 2019
  • 31 reacties
  • 1055 keer bekeken

Waarom moeten de draadloze DSV1200 sets in een vast stopcontact en mag het niet in een losse contactbox waarin bv meerdere stekkers kunnen ???
icon

Beste antwoord door RBxx 29 May 2019, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @AntonErik
Op deze KPN pagina staat alles over het aansluiten van de DVS.
https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm
Daar staat o.a. ook een verklaring van de betekenis van de kleur(en) van het lampje.
Het koppelen innen die 2 min lukt ook wel maar na een paar minuten is blijkbaar de koppeling weer weg want dan knippert het wit ( stand-by ) of rood geen koppeling meer aanwezig .
Reputatie 7
Badge +30
Het middelste lampje??? Ik heb maar 1 lampje op de DSV maar het koppelen staat eigenlijk nergens duidelijk vermeld hoe en wanneer ze goed gekoppeld zijn als ik ze in het stopcontact stop gaat het witte lampje aan en de resetknop even indrukken dan gaat het knipperen en als het blijft branden zo het gekoppeld zijn maar na een paar minuten gaat het weer knipperen ,,; iemand een duidelijke uitleg over hoe nu goed te koppelen en te restten ???


Excuses, AntonErik, soms vergeet ik even dat de DVS1200 maar een enkel lampje heeft. De pagina die RBxx linkt geeft je alle informatie over het koppelen en de lampjes. Ik begrijp dat je abonnement pas vrijdag actief wordt. Tot die tijd gaat er ook geen signaal door de adapters heen. Ik verwacht dat de lampjes daarom nog wat fluctueren. Installeer en koppel de boel vrijdag opnieuw, dan verwacht ik geen problemen 🙂
Ik denk dat na vrijdag bij een goed aangesloten combinatie en een goed signaal door de DSV het wel beter zal gaan ,zo niet stuur ik de DSV-Set retour ,ik had de interjetset Modem al in huis omdat ik eerder internet had en het tv pakket kreeg ik geloof ik Dinsdag afgelopen week want ze kunnen nog moeilijk doen over die 14 zigttermijn maar die gaat bij KPN al in als je de aanvraag online hebt gedaan ( Het contract telefonisch aangaat dus ) maar wettelijk gezien is het bij telefonische verkoop zo dat de zigttermijn pas ingaat op het moment dat ik de bestelde apparatuur in huis heb en in dit geval ook moet werken anders kan ik niet beslissen of het naar m'n zin is .

Dat wordt dus nog wel even een dingetje Als ik de DSV-Set zou retourneren van 115_Euro .
Ik ben benieuwd .
Reputatie 7
Badge +30
Mocht je de draadloze adapters willen retourneren, ga er dan mee naar de KPN winkel. Daar kunnen we retour gelijk verwerken en storten we je geld via retourpin terug. Vergeet in dat geval dus niet je pinpas mee te nemen!
Ok,, bedankt voor de tip ,, dat gaat idd sneller mocht het noodzakelijk zijn al hoop ik wel dat ze gewoon wel goed werken KPN zal niet zomaar zoiets niet goed werkende hardware in een dienst aanbieden lijkt me .