Beantwoord

wat doen jullie toch met opnamelijsten

  • 11 februari 2014
  • 2 reacties
  • 2321 keer bekeken

Bij series staan in de opnamelijst en geplande opnames ineens aantal afleveringen ipv data.

Diverse verwijderde opnames blijven in de opnamelijst vermeld.

In de lijst geplande opnames staan alle series die ik ooit heb opgenomen, dus ook de series die zijn afgelopen, terwijl de opnames stoppen bij een nieuwe serie als er meerdere series achter elkaar worden uitgezonden.

Van diverse series wordt zowel de eerste uitzending als de herhaling opgenomen (m.n. NET5)

Kortom: wat doen jullie toch allemaal met die lijsten, want het wordt er zeker niet duidelijker op.

P.S. Ik heb de ontvangers al opnieuw opgestart, maar dat helpt niet.

icon

Beste antwoord door TEAMKPN 17 februari 2014, 09:50




Remo 





 

 

Beste doermin,

 

Uit ervaring blijkt dat TV-ontvangers van het type VIP1910/1960/1963 die nog draaien op RENO software deze problemen ervaren. In maart/april volgt ook een update met nieuwe software voor dit type tv-ontvangers.



Een (tijdelijke) oplossing is dan ook géén herstart, (maar uit onderzoek blijkt dat)

een harde reset vaak wél lijkt te helpen.

Dit doet men door:

-de stroomkabel te ontkoppelen en 20 sec te wachten.

-de stroomkabel weer aan te sluiten en te wachten op het opstartscherm

-wanneer het eerste groene bolletje in zicht komt drukt u meteen op de "menu" toets van de

 afstandbediening of de tv-ontvanger


-druk op OK

-selecteer "terug naar fabrieksinstellingen", druk op OK, selecteer "JA", druk op OK.

-selecteer "software verwijderen", druk op OK, selecteer "JA", druk op OK.

-selecteer "Sluiten" , kies "Opnieuw opstarten zonder opslaan"

-wacht tot de TV-ontvanger opnieuw is opgestart (+/- 15/20 min) 

 

Controleer de opnames.



Met vriendelijke groet,



Remo

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beste doermin, 

Ik ben het met je eens dat het overzicht van opgenomen series niet altijd voor de hand liggend weergegeven wordt. Op deze pagina kan je wat meer uitleg vinden over seriematig opnemen: 

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16579

Zijn je vragen daarmee beantwoord? 

Met vriendelijke groet, 

Werner

KPN Webcare

Reputatie 2



Remo 





 

 

Beste doermin,

 

Uit ervaring blijkt dat TV-ontvangers van het type VIP1910/1960/1963 die nog draaien op RENO software deze problemen ervaren. In maart/april volgt ook een update met nieuwe software voor dit type tv-ontvangers.



Een (tijdelijke) oplossing is dan ook géén herstart, (maar uit onderzoek blijkt dat)

een harde reset vaak wél lijkt te helpen.

Dit doet men door:

-de stroomkabel te ontkoppelen en 20 sec te wachten.

-de stroomkabel weer aan te sluiten en te wachten op het opstartscherm

-wanneer het eerste groene bolletje in zicht komt drukt u meteen op de "menu" toets van de

 afstandbediening of de tv-ontvanger


-druk op OK

-selecteer "terug naar fabrieksinstellingen", druk op OK, selecteer "JA", druk op OK.

-selecteer "software verwijderen", druk op OK, selecteer "JA", druk op OK.

-selecteer "Sluiten" , kies "Opnieuw opstarten zonder opslaan"

-wacht tot de TV-ontvanger opnieuw is opgestart (+/- 15/20 min) 

 

Controleer de opnames.



Met vriendelijke groet,



Remo

Reageer