Vraag

Wat doet KPN aan iTV online app...?

  • 13 March 2019
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Geacht KPN,

Hoogstwaarschijnlijk en voorstelbaar lezen jullie mee op de verschillende fora en onderwerpen. Wanneer kunnen wij als klanten een goed werkende iTV app verwachten? KPN adverteert met overal TV kunnen kijken, maar dat is tot op heden gelogen. De app werkt niet zonder storingen, haperingen, stilstaand beeld, etc. Er is werkelijk geen programma normaal en aan 1 stuk te bekijken. Super irritant!

Wij als klanten betalen voor afname van uw product, maar u levert niet... Wat gaat u doen aan deze slecht werkende app en haperende service!?

Hoor graag.

Groet,
J.J. de Jong

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik kijk zowel live als terug, zonder enige hapering, in Mallorca. Werkt perfect! Op welk apparaat ervaar je de problemen?
Reputatie 7
Badge +25
Hi JLS. We lezen zeker mee. Niet op andere fora, maar wel hier natuurlijk. We hebben inderdaad problemen gehad de laatste weken, vooral toen rond de tijd dat Ajax speelde. Je zou nu echter wel normaal tv moeten kunnen kijken bijvoorbeeld. Op mijn iPhone werkt de app nu wel prima bijvoorbeeld.

Je hebt een iPad als ik het goed lees, correct? Staat de ITV app versie 6.3.1 er inmiddels op? De oorzaak van haperingen hebben vaak te maken met een te beperkte snelheid op dat apparaat (afgezien van een eventuele storing). Zou je eens een speedtest op die iPad kunnen doen op het moment dat je die problemen ervaart? En zou je in de instellingen eens de kwaliteit een standje lager kunnen zetten? Ik ben benieuwd of je dan verschil/verbetering ervaart.