Wat is jullie ervaring van draadloze verbinding bij ITV

Vanaf 21 juni 2012 zal bij mij het alles-in-één pakket worden geactiveerd en aangesloten. Aanvankelijk nog niet via glasvezel, omdat dit later dit jaar bij mij wordt aangesloten. Ik vraag me af hoe over het algemeen de ervaringen zijn met een "draadloze verbinding" via het stopcontact van de ITV ontvangers.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Dit is helemaal afhankelijk van hoe je stroomnet eruit ziet, vooral bij oudere huizen kunnen weleens problemen optreden dit wordt dan meestal veroorzaakt door slechte bekabeling of storings bronnen. Bij mij werkt het gewoon goed net als bij  95% van de mensen. Let er wel op als het niet werkt trek dan meteen een kabel indien mogelijk let er ook op  dat je hem niet aansluit via een stekkerdoos en laat de extra stopcontact in de DVS gewoon lekker leeg. Je kan als het niet werkt gewoon je geld voor de DVS terug krijgen

mogelijke storings bronnen kunnen zijn

: dimmer

: geschakelde voedingen

: spaarlampen

: kerstverlichting

: niet goed afgeschermde apparaten { niet goed ontstoord }

Reputatie 3
Badge
geen enkel probleem mee gehad en ik heb het al 1,5 jaar en ben een draadloosfanaat dus er 'zweeft'  nogal wat door mijn kamer.

Reputatie 5
Badge +2
Werkt als een trein bij mij :D

Tot nog toe geen wanklank dus. Ik werd namelijk gewaarschuwd door mensen in mijn omgeving, die zeiden dat het de nodige ergenis, zoals wegvallende verbindingen zou opleveren. Zeker bij meer dan één aangesloten decoder, ik krijg er in het pakket namelijk twee.

Reageer