Beantwoord

Wat terug sturen apparatuur

• 17 februari 2012
  • 3 reacties
  • 12697 keer bekeken

Hallo allemaal,

ik heb recentelijk mijn abonnement opgezegd, en deze loopt nu op 7 maart af, en dan een dag later komen ze mijn apparatuur ophalen. Nu wil ik alles binnenkort al klaar gaan zetten, maar ik kreeg niet duidelijk over de telefoon (klantenservice) wat ik nu precies moet terug sturen.

Ik heb een Thomson Experiabox, 1 gekochte tv tuner, 1 gehuurde tv tuner en een switch voor die twee tv's met dus een aantal kabels erbij.

Ik snap dat ik de gekochte tv tuner niet hoef op te sturen, maar wat moet er allemaal mee terug met de experiabox, en voornamelijk de gehuurde tv tuner en switch? Moeten ook alle netwerkkabels enzo mee? De klantenservice zei het volgende: gewoon alles :@

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Dhr. Spee

icon

Beste antwoord door robin_gw 18 februari 2012, 22:57

Alleen de Experiabox en de gehuurde tuner moeten terug deze worden door KPN gecontroleerd en gerefurbished zodat ze weer naar nieuwe klanten kunnen de switch en bekabeling is voor jou net als de koop tuner.

Bekijk origineel

3 reacties

Volgens mij ben je met de gehuurde tuner, de experiabox, de switch en de stroomadapter(s) klaar.

Maar bij de afdeling opzeggingen bij de helpdesk zouden ze het moeten weten! 

Mvg

Reputatie 4
Badge +1
Alleen de Experiabox en de gehuurde tuner moeten terug deze worden door KPN gecontroleerd en gerefurbished zodat ze weer naar nieuwe klanten kunnen de switch en bekabeling is voor jou net als de koop tuner.

Bedankt voor de reacties. Dat scheelt een hoop gezoek naar de juiste netwerk-, audio- en videokabels. Wel raar dat de switch niet terughoeft, die zat toch bij de tv tuner soort van, maar goed dat laat ik hem mooi hangen in de meterkast.

Reageer